فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه و شهرسازی خبرداد:

ساخت آزادراه اهواز – اصفهان به تصویب دولت رسید

عصر خودرو- معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که باید شبکه‌های حمل و نقل اتصال به خوزستان را با ظرفیت بالایی ایجاد کنیم، گفت: برای رفاه مردم و توسعه بیشتر در خوزستان باید ارتباطات را با استان‌های دیگر تقویت کنیم.

ساخت آزادراه اهواز – اصفهان به تصویب دولت رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، خیرالله خادمی امروز، 26 اردیبهشت ماه در حاشیه کلنگ‌زنی جاده کمربندی شرق و جاده شهرک شماره 5 اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: در وضعیتی که مشکلات مالی در کشور وجود دارد اما بیشتر پروژه‌های خوزستان با روند مناسبی در حال انجام هستند.

    وی افزود: توجه وزارت راه و شهرسازی به خوزستان در تصمیمات و مصوبه‌هایی که برای استان در نظر گرفته می‌شود، بسیار زیاد است و خوزستان دارای اهمیت بسیاری برای وزارت راه و شهرسازی است.

    خادمی با اشاره به این‌که تکمیل رینگ کمربندی اهواز موردنظر وزارت راه و شهرسازی است، تصریح کرد: استان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای تکمیل رینگ کمربندی اهواز است اما اگر سرمایه‌گذار نباشد این طرح دارای ردیف ملی است و با عنوان طرح رینگ کمربندی اهواز تکمیل خواهد شد.

    وی ادامه داد: امیدواریم رینگ کمربندی اهواز مانند کلانشهرهای دیگر کشور ایجاد شود تا مردم بتوانند با راحتی ترافیک برون‌شهری را از ترافیک درون‌شهری جدا کنند.

    معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: یکی از مشکلات اصلی خوزستان جاده‌های منتهی به خروجی‌ها و ارتباط با سایر استان‌ها است و حل این مشکل یکی از نیازهای اساسی مردم خوزستان است. برای رفاه مردم و توسعه بیشتر در خوزستان باید ارتباطات را با استان‌های دیگر تقویت و شبکه‌های حمل و نقل اتصال به خوزستان را با ظرفیت بالایی ایجاد کنیم.

    خادمی با بیان این‌که چند روز گذشته ساخت آزادراه اهواز - اصفهان در دولت مصوب شد، اظهار کرد: آزادراهی به طول 237 کیلومتر مصوب شده تا از لردگان اصفهان به سمت اهواز ایجاد شود و این مسیر می‌تواند برای استان خوزستان و به خصوص مناطق شمال شرقی استان یک فرصت بسیار خوب باشد زیرا یک مسیر مهم برای توسعه است.

    وی ادامه داد: این آزادراه طوری طراحی خواهد شد که بتوان در کنار آن شهرهای جدید ایجاد کرد و با این وسعت نظر دولت، حداکثر توجه به استان خوزستان شده است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم تا اصفهان را به خوزستان از طریق  ریلی متصل کنیم و در این زمینه با توجه به توافقاتی که با یک شرکت از کره جنوبی انجام گرفته است، مطالعات تکمیلی آن انجام گرفته و مبلغ سرمایه‌گذاری آن حدود 12 هزار میلیارد تومان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو