فونیکسریمکسبهتام

دو فقره تصادف در جاده مرزی گنبدکاووس پنج کشته و ۱۰ مجروح برجای گذاشت

عصر خودرو- وقوع دو تصادف خونین در جاده مرزی گنبد به بخش داشلی برون که هنگام غروب و پنجشنبه شب رخ داد پنج کشته و ۱۰ مجروح برجای گذاشت.

دو فقره تصادف در جاده مرزی گنبدکاووس پنج کشته و ۱۰ مجروح برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  بر اساس اطلاعات اعلام شده از سوی منابع موثق، یک فقره تصادف در مسیر جاده گنبد - داشلی برون در سه راهی آق بند رخ داده و تصادف دیگر نیز در ادامه همان مسیر به سمت مراوه تپه نرسیده به سه راهی روستای هوتن از توابع دهستان کرند در بخش مرزی داشلی برون رخ داده است.
    فرمانده پلیس راه گنبدکاووس در خصوص تصادف اول در حوزه استحفاظی این پلیس راه، گفت: این تصادف بین دو خود رو پراید رخ داده که در این حادثه 2 نفر کشته و 4 نفر مصدوم شدند.
    سرگرد علی اصغر آشور فارسیانی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعت 19 و 30 دقیقه امروز و براثر انحراف به چپ یکی از خودروها رخ داد.
    وی افزود: فوت شدگان و مصدومان این حادثه توسط مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 به بیمارستان شهید مطهری منتقل شدند.
    در این تصادف بهروز سمرقندی فرزند گل بابا 42 ساله و بهنام آتابای فرزند مخی 35 ساله جان خود را از دست دادند و رامین امیر پری پور فرزند ناصر 22 ساله، محمدرضا نورا فرزند حیدر 35 ساله ، احمد لواسانی 28 ساله و یونس لگزایی فرزند رضا 28ساله نیز مجروح شده اند.
    به گزارش ایرنا ، در تصادف دیگری نیز که در ساعت 21 پنجشنبه شب در بخش مرزی داشلی برون در نزدیکی روستای هوتن از توابع دهستان کرند بین دو دستگاه خودرو پراید و خود رو ام وی ام رخ داد، سه نفر کشته و 6 نفر دیگر نیز مجروح شدند.
    رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در این تصادف، عبدالرحیم آق فرزند شیخ محمد 42 ساله، حمیده آق 35 ساله ومائده رجال فرزند حبیب الله 5 ساله از سرنشینان خود رو پراید جان باخته اند.
    سرگرد جواد کارکن اسامی شش مجروح این حادثه را به این شرح اعلام کرد: ملاکریم رجال فرزند قارلی 55 ساله، آنه بخت آق فرزند شیخ محمد 45 ساله از خودرو سرنشینان پراید و عبدالصمد بردی پور فرزند آنه آخوند 38 ساله، نورمحمد توغدری فرزند عاشور 37 ساله، جمیله فامیلی 34ساله و آی سن موحد 34 ساله از سرنشینان خودرو ام وی ام .
    به گفته این مسئول هنگ مرزی اترک، کارشناس پلیس راه چاتال در حوزه مراوه تپه، علت تامه تصادف دوم را انحراف به چپ خودروی ام .وی.ام اعلام کرده است.
    اجساد جانباختگان این دو حادثه به سردخانه بیمارستان پیامبر اعظم و مجروحین نیز توسط اورژانس 115 و خودروهای عبوری به بیمارستان شهید مطهری شهرستان گنبدکاووس منتقل شده اند.
    شهرستان گنبدکاووس با حدود 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و بخش های شمالی آن با ترکمنستان هم مرز است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو