فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل ایران ‌خودرو خبر داد:

افتتاح ۳ تونل جدید شهری تا ۳ ماه آینده

عصر خودرو- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح ۳ تونل جدید شهری تا ۳ ماه آینده خبر داد.

افتتاح ۳ تونل جدید شهری تا ۳ ماه آینده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از شهرنوشت، علیرضا جاوید در مراسم بهره‌برداری از 120 پروژه شهری در منطقه 5 با اشاره به حضور شهرداران موفق در منطقه 5 طی سال های گذشته گفت: حرکت مستمر، شجاعانه و خدمت صادقانه در یک دهه اخیر در شهر تهران موجب پیشرفت‌های محسوسی شده است. به طوری که تا سال 84 تنها حدود 300 کیلومتر بزرگراه در تهران احداث شده بود که این آمار امروز بالغ بر 550 کیلومتر رسیده است و بیش از 90 درصد رشد داشته است.

    وی افزود: درخصوص تقاطع‌های غیرهمسطح نیز تا سال 84 ، 150 تقاطع در تهران وجود داشت که این آمار درحال حاضر به 350 تقاطع افزایش یافته و این به معنای رشد 120 درصدی است.

    جاوید توسعه تونل‌های شهری را از دیگر دستاوردهای این دوره از مدیریت شهری معرفی و بیان کرد: پیش از سال 84 دو تجربه غیرموفق تونل امیرکبیر و تونل رسالت را داشتیم که ده سال بلاتکلیف مانده بودند اما در دوره اخیر مدیریت شهری نه تنها این دو پروژه تکمیل و بهره‌برداری شد بلکه تونل نیایش نیز احداث و در اختیار شهروندان قرار گرفت. به تمام این موارد افتتاح سه تونل جدید شامل تونل تقی‌زاده در منطقه 16 ، تونل آرش اسفندیار در منطقه 3 و تونل شهدای غزه در منطقه  22 که تا پایان مرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسند را هم باید اضافه کرد.

    معاون فنی و عمرانی شهر تهران توسعه سریع حمل ونقل عمومی شامل خطوط بی.آر.تی و اتمام تمام خطوط شبکه مترو مصوب شهر تهران تا پایان مرداد96 را از دیگر اقدامات شهرداری پایتخت دانست و گفت: با آماده سازی این خطوط زمینه لازم برای گسترش دو و سه برابری خطوط مترو در آینده فراهم می شود.

    به گفته جاوید تا سال 84 حدودا نیمی از زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی مصوب محقق شده بود که این آمار در دوره اخیر مدیریت شهری به بیش از90 درصد رسیده است . به بیان دیگر کارو تلاش در این دوره سه برابر گذشته و بیش از همه سال های قبل از این دوره بوده است. از نظر اعتباری هم سه برابر دوره قبل از دوره اخیر مدیریت شهری اعتبار عمرانی برای تهران اخذ شده است.

    وی در پایان گفت: به افراد تنگ نظر که کارنامه قابل قبولی ندارند و به‌جز انتقاد نادست و غیرمنصفانه، هنری از خود نشان نداده اند توجه نمی کنیم .

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو