فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی استان زنجان:

اغلب تصادفات در ایام تعطیلات نوروز ناشی از خواب آلودگی راننده است

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در ایام نوروز اغلب تصادفات و واژگونی خودرو ها، ناشی از خواب آلودگی راننده است.

اغلب تصادفات در ایام تعطیلات نوروز ناشی از خواب آلودگی راننده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ علی آزادی شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر، با اشاره به مشکلات موجود و موانع تعاملات بهتر بین دستگاه های خدمت رسان در مواقع بحران و حادثه، افزود: ارائه خدمات بهتر، تعامل و همکاری بیشتری بین پلیس و هلال احمر را می طلبد.

    وی از واگذاری تعدادی چادرهای گروهی از سوی هلال احمر به نیروی انتظامی خواستار شد و گفت: چادر های گروهی از ملزومات مهم نیروی انتظامی و پلیس در مواقع ارائه خدمات به حادثه دیدگان است.

    فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه انتقال و استقرار کانکس در مواقع بحران مشکلات خاص خود از جمله نیاز به جرثقیل را دارد، گفت: چادر های گروهی بسیاری از این مشکلات را حل می کند.

    آزادی برگزاری دوره های کوتاه مدت امداد و نجات ، اختصاص یک دستگاه بی سیم مجزا برای نیروی انتظامی به منظور برقراری ارتباط سریع و نیز ایجاد نظم و امنیت لازم در محل حادثه را ، از جمله خواسته های نیروی انتظامی برای مدیریت بهتر در حوادث و سوانح عنوان کرد.

    در ادامه این جلسه رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه تعامل و همدلی بین دستگاه های خدمات رسان استان در طرح نوروزی سال 95 موجب کسب رتبه اول کاهش تلفات جاده ای شد، گفت: با اتمام طرح زمستانی، طرح نوروزی از 25 اسفند ماه آغاز و تا 17 فروردین سال 96 ادامه خواهد داشت.

    وی خاطر نشان کرد: طرح های مختلف از جمله طرح زمستانی، نوروزی، تابستانی و مدارس با تعاملات همه جانبه دستگاه های خدمات رسان،  قابل اجرا است و اگر همکاری های لازم نباشد راه به جایی نخواهیم برد.

    رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به نقش مهم عوامل امداد و نجات در محل حادثه برای نجات آسیب دیدگان، افزود: با وجود برخی مشکلات اعم از سوخت و امکانات خودرویی،  حضور عوامل امداد و نجات برای انجام عملیات رهایی حادثه دیدگان الزامی است.

    شیر محمدی تاکید کرد: متاسفانه در برخی مواقع،  شاهد تلاش های پلیس و اورژانس برای نجات و رهایی گرفتار شدگان در محل حادثه بودیم و پس از فرصت سوزی،  به این نتیجه رسیدیم که باید عوامل امداد و نجات در صحنه حاضر باشند.

    وی ضمن تقدیر از استقرار بالگرد و نیز تیم های گشتی امداد و نجات در اغلب نقاط استان، گفت: در صورت امکان این تیم ها در هنگام شب با گردون روشن مستقر شوند تا ضمن ایجاد احساس امنیت برای مردم، از خواب آلودگی رانندگان هم جلوگیری شود.

    رئیس پلیس راه استان افزود : متاسفانه در ایام نوروز اغلب تصادفات و واژگونی خودرو ها،  ناشی از خواب آلودگی راننده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو