فونیکسریمکسبهتام

تشکر نعمت‌زاده از مصرف‌کنندگان کالای ایرانی

خدمات پس از فروش خودرو با "بالگرد"

عصر خودرو -وزیر صنعت ، معدن و تجارت با بیان این که از مصرف کنندگان بابت توجه به تولیدات داخلی و خرید محصولات ایرانی تشکر می کنم افزود: خودروسازان برای بهبود ارائه خدمات به صاحبان خودرو به دنبال استفاده از بالگرد علاوه بر خودروهای امدادی در جاده ها هستند.

خدمات پس از فروش خودرو با "بالگرد"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، محمدرضا نعمت زاده در همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان افزود: از تولید کنندگان هم به ویژه تولید کنندگان کالاهای با دوام و محصولات غذایی برای تولید کالاهای رقابت پذیر برای استفاده در داخل و صادرات هم قدردانی می کنم .
    وی افزود: رشد 34 درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی در 10 ماهه که از نظر ارزش حدود 9 درصد رشد داشته است این موفقیت را نشان می دهد.
    نعمت زاده گفت : در زمینه حمایت از حقوق مصرف کنندگان یک قانون کلی و یک قانون خاص برای حمایت از مصرف کنندگان خودرو داریم و در آیین نامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان آمده است اگر خودرو بیش از یک روز در تعمیرگاه متوقف شد ، شرکت خودروساز ملزم به تحویل خودروی جایگزین است.
    وزیر صنعت اظهار داشت : خودروسازان برای بهبود ارائه خدمات به صاحبان خوردو به دنبال استفاده از بالگرد علاوه بر خودروهای امدادی در جاده ها هستند.
    نعمت زاده گفت : سلامت مشتری ، مسائل زیست محیطی ، اثرگذاری درازمدت به ویژه در مصرف مواد غذایی و دارو در روان و جسم انسانها و حتی نسل های بعدی مهم است و در طراحی ، تولید ، معرفی و خدمات پس از فروش هم باید مد نظر باشد.
    وی اعلام کرد: با همکاری سازمان ملی استاندارد تصمیم گرفتیم تعداد استانداردهای اجباری خودرو را به 83 مورد افزایش دهیم و به جمع بندی رسیدیم که پلتفرم برخی خودروها پاسخگو نیست و تلاش داریم سطح استانداردها را بالا ببریم.
    نعمت زاده گفت : باید بحث حقوق مصرف کننده را به نحوی در آموزش و پرورش جلو ببریم تا مردم نسبت به حقوق خود آگاه باشند و این فرهنگ از کودکی در مردم نهادینه شود و ما حاضر هستیم کمک و همکاری کنیم.
    وی افزود: آحاد مردم همزمان تولید کننده و مصرف کننده هستند و سازمان های مردم نهاد در حوزه حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان باید حضور موثر داشته باشند و نباید دولت خیلی در این عرصه حاضر باشد ، اگر مردم پیگیر حقوق خود باشند حتما تولید کنندگان توجه می کنند.
    نعمت زاده گفت : تایر خودرو استاندارد اجباری دارد حتی تایر وارداتی و لذا دقت می کنیم که تایر بی کیفیت تولید و واررد کشور نشود.
    وزیر صنعت اظهار داشت : متاسفانه عده ای سازمان یافته یا غیر سازمان یافته قاچاق و برخی را اجیر می کنند که باید جلو آن را بگیریم و برای مردم این مناطق و تولید مولد گام برداریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط