فونیکسریمکسبهتام

در گفت و گو‌با مدیر بازاریابی گروه بهمن مطرح شد:

فورس F۳۸ ؛یک باربر خوش استایل قدرتمند

عصر خودرو- ششمین نمایشگاه پخش از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت در جزیره کیش در حال برگزاری است و گروه بهمن نیز به عنوان یک شرکت صنعتی که هم خودرو تجاری و‌ هم کاربری سازی ارائه می‌کند در این ‌نمایشگاه حضور دارد و جدیدترین محصول خود یعنی کامیونت ۳.۸ تنی فورس اف۳۸ را به نمایش گذاشته است.

فورس F۳۸ ؛یک باربر خوش استایل قدرتمند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱:۰۰
  • فورس F38 ؛یک باربر خوش استایل قدرتمند
  • فورس F38 ؛یک باربر خوش استایل قدرتمند
  • فورس F38 ؛یک باربر خوش استایل قدرتمند
  • فورس F38 ؛یک باربر خوش استایل قدرتمند
  • فورس F38 ؛یک باربر خوش استایل قدرتمند
  • فورس F38 ؛یک باربر خوش استایل قدرتمند

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در حاشیه این نمایشگاه حامد رحمانی مدیر بازاریابی این گروه توضیحاتی را درخصوص این محصول و برنامه های این مجموعه در سال جاری به خبرنگار «عصر خودرو» ارائه کرد.

مدیر بازاریابی گروه بهمن در توضیح محصول اف38 گفت: این خودرو که در حقیقت یکی از کوچک‌ترین سایزهای سگمنت کامیونت در کشور به حساب می‌آید یک خودرو مدرن با امکانات رفاهی مناسب، موتوری قدرتمند، ظرفیت حمل بار مناسب به لحاظ جرمی و حجمی و همچنین یک محصول بازارساز برای رقابت با محصولات کلاسیک این سگمنت در بازار به حساب می آید.

رحمانی با تاکید بر این موضوع که احتمالا قیمت این محصول با قیمتی مطلوبِ بازار هدفش وارد بازار خواهد شد گفت: بازار کامیونت با حول و حوش قیمت احتمالی این محصول بسیار رقابتی خواهد بود.
وی افزود: شروع پروسه حضور این خودرو در بازار احتمالا در ابتدا در قالب فروش‌های سازمانی در کشور خواهد بود و به مرور این محصول جایگاه خود را در بازار پیدا خواهد کرد.

مدیر بازاریابی گروه بهمن ضمن تاکید بر این موضوع که محصولات کلاسیک حاضر در این سگمنت به لحاظ راحتی اتاق، تکنولوژی و عملکرد فنی از این محصول ضعیف‌تر هستند گفت: وقتی راننده سوار بر خودرو به‌روز و مطلوب باشد دیگر فقط به مقصد فکر نمی‌کند و از رانندگی، مسیر و‌ خودرو لذت می برد.

فورس اف38 یک کامیونت با ظرفیت وزنی مجموع ناخالص 3.8 تن است و از یک موتور 2 لیتری بنزینی با توان خروجی 148 اسب بخار قدرت و 204 نیوتن متر گشتاور بهره می برد که توان خروجی اش از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود.

از جمله مهم ترین امکانات این خودرو می‌توان به رادار حرکت بین خطوط، ترمز اضطراری، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، سیستم مالتی مدیا لمسی، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل و صنپلی راننده با تعلیق مکانیکی و قابلیت تنظیم در 6 جهت اشاره کرد.

هنوز اطلاعات دقیقی از زمان و نحوه عرضه و قیمت نهایی این محصول اعلام نشده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط