فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل کمیته امداد بوشهر خبر داد؛

واگذاری خودرو به مددجویان روستایی کمیته امداد استان بوشهر

عصر خودرو- مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از آغاز ثبت نام خودروی سمند خط بین شهری به مددجویان روستایی تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر خبر داد.

واگذاری خودرو به مددجویان روستایی کمیته امداد استان بوشهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، احمد لطفی اظهار داشت: در راستای توسعه هر چه بهتر اشتغال روستایی و بر اساس تفاهم نامه منعقده فی مابین کمیته امداد کشور با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، قرار شد به مددجویان متقاضی کمیته امداد خودروی سمند بنزینی و گاز سوز پلاک عمومی با خط  تردد بین شهری واگذار می‌شود که مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر نیز می‌توانند از این سهمیه برای خرید خودرو و ایجاد زمینه اشتغال خود استفاده کنند.

    وی در ادامه با بیان این موضوع که سیاست کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی است، گفت: واگذاری این خودروها صرفا به روستائیان و مشروط به کارکرد آنان در مسیر روستایی است.

    لطفی در ادامه بیان کرد: محل تامین اعتبارت طرح فوق منابع امدادی با کارمزد صفر درصد و منابع قرض الحسنه بانکی با کارمزد 4 درصد است.

    وی یاد آور شد: مددجویان متقاضی می‌توانند برای ثبت‌نام برای تحویل خودروی مورد نظر به ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط