فونیکسریمکسبهتام

خودرویی که توسط صاحبش به سرقت رفت

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: فردی که به قصد اخاذی از شرکت بیمه، خودرو خود را به سرقت برده بود دستگیر شد.

خودرویی که توسط صاحبش به سرقت رفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ ابوالقاسم ایمان پور اظهار داشت: به دنبال اعلام سرقت یک دستگاه خودرو  نیسان و متعاقب آن کشف خودرو توسط ماموران انتظامی شهرستان سیروان راز این سرقت که یک کلاهبرداری حرفه ای بود برملا شد.

    وی ادامه داد:مدتی پیش فردی که خود را صاحب یک دستگاه خودرو نیسان معرفی کرده بود در تماس با پلیس 110 سرقت خودرو خود را گزارش کرده و خواهان رسیدگی از سوی پلیس شده بود.

    فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: پس از چند روز کار اطلاعاتی و پیگیری موضوع، خودرو سرقتی به صورت رها شده در حالی که تعدادی از قطعات اصلی و گران قیمت آن به سرقت رفته بود پیدا شد.

    وی افزود :بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس در هنگام تحویل خودرو سرقتی به صاحبش مشخص کرد که سرقتی واقع نشده و در واقع خودرو توسط صاحبش به سرقت رفته است.

    سرهنگ ایمانپور تصریح کرد:تحقیقات پلیس مشخص کرد صاحب خودرو برای اخاذی و کلاهبریداری از شرکت بیمه اقدام به اعلام سرقت وسیله نقلیه خودش کرده و در یک فرصت مناسب قطعاتی از آن را خارج و در داخل حیاط منزلش چال کرده است.

    فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت:قطعات خودرو سرقتی کشف و متهم نیز با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شد.

       

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط