فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان قزوین:

تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین با احتیاط جریان دارد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: علیرغم بارش برف در محورهای مواصلاتی استان قزوین تردد در جاده های استان با احتیاط و در برخی محورها با زنجیر چرخ جریان دارد.

تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین با احتیاط جریان دارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، نصرالله بیگلری  اظهارداشت: با وجود بارش برف در محورهای مواصلاتی استان قزوین در حال حاضر در محور قزوین به کرج تردد بدون هیچ مشکلی جریان دارد.

    وی افزود: در محور قزوین به زنجان در محدوده تاکستان تا قره باغ شاهد بارش برف و کولاک شدید هستیم و در محور قزوین به رشت نیز در محور کوهین بارش ها به صورت برف است که از رانندگان درخواست می شود ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ در این مسیرها با احتیاط کامل تردد کنند.

    سرهنگ بیگلری بیان کرد:در محورهایی که بارش برف ادامه دارد شاهد یخ زدگی درسطح جاده ها هستیم که داشتن زنجیر چرخ و توجه به توصه های ایمنی ماموران پلیس راه ضروری است.

    وی اظهارداشت: در محور قزوین به ساوه و قزوین به همدان خوشبختانه هیچ مشکلی نیست و تردد در آن جریان دارد.

    سرهنگ بیگلری در ادامه ضمن توصیه به رانندگان برای رعایت احتیاط در مسافرتهای زمستانی گفت: از رانندگان درخواست می کنیم حتی المقدور از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و اگر قصد مسافرت با خودروهای شخصی را دارند ضمن بازدید فنی خودروها از سالم بودن برف پاک کن، چراغ ها، بخاری و پر بودن باک خودرو مطمئن شده و با احتیاط رانندگی کنند.

    جواد حق لطفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین هم در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت جاده ها گفت: امروز پنجشنبه شاهد بارش برف در برخی محورها هستیم که از شب گذشته آغاز شده و در حال حاضر محور قزوین به رشت گردنه کوهین توام با کولاک است و در مسیر آزاد راه قزوین به زنجان نیز کولاک و برف ادامه دارد.

    حق لطفی تصریح کرد: در محور بوئین زهرا شاهد کولاک و برف خفیف هستیم و در محور قسطین لار و بهرام آباد بارش برف ادامه دارد که برای تردد استفاده از زنجیر چرخ توصیه می شود.

    امدادرسانی به 265 نفر از مسافران گرفتار در برف

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین هم از امدادرسانی به مسافران در راه مانده  خبر داد و گفت: با حضور نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به 265 نفر گرفتار در برف امدادرسانی شد.

    حکمت الله هاشمی تصریح کرد: ماموران امداد و نجات 128 خودروی گرفتار در برف را بیرون کشیدند و 28 خودرو را به زنجیرچرخ مجهز کردند و تعداد 85 نفر نیز اسکان داده شده اند.

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد: نیروهای امدادی در حوادثی مانند سقوط از ارتفاع و سانحه رانندگی به شش مصدوم خدمات ارائه دادند.

    به گفته هاشمی، هم اکنون نیروهای امدادی با 22 تیم عملیاتی و 99 نیرو در محورهای استان  مستقر شده و آماده امداد رسانی هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو