فونیکسریمکسبهتام

رانندگان خودروهای خود را به چراغ های مه شکن مجهز کنند

عصر خودرو- رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: درزمان حاضر برخی از مسیرهای ارتباطی این استان پوشیده از مه غلیظ است که رانندگان باید نسبت به تجهیز خودروهای خود به چراغ های مه شکن جدیت داشته باشند.

رانندگان خودروهای خود را به چراغ های مه شکن مجهز کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، محمد امینی  افزود: هم اکنون آزاد راه زنجان - قزوین محدوده کیلومتر چهار و جاده ترانزیت زنجان - خرمدره - ابهر محدود کیلومترهای 16، 25، 32 و 55 پوشیده از مه شدید و دید رانندگان کاهش یافته است.
    وی، از همه رانندگانی که قصد تردد در جاده های این استان را دارند، خواست خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ، لاستیک یخ شکن، وسایل گرمایشی، لباس گرم و جیره غذایی خشک مجهز کنند.
    رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: هموطنان قبل از اقدام به سفر، در بررسی خودروهای خود از کامل و سالم بودن مخزن خودرو، برف پاک کن و بخاری آن اطمینان داشته باشند.
    امینی یادآورشد: در زمان حاضر به جز مسیرهای بیان شده تردد در سایر مسیرهای اصلی و فرعی استان زنجان بدون مشکل در جریان است.
    وی اظهارکرد: هم اکنون نیروهای راهداری با تمام تجهیزات در 28 راهدارخانه استان زنجان در راستای ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران و رانندگان عبوری به صورت 24 ساعته آماده هستند.
    امینی خاطرنشان کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه 141، سایت www.141.ir ارتباط برقرار و سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.
    به گزارش ایرنا، هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه 1816 در هر ساعت از شبانه روز در تماس باشند.
    37 دستگاه نظارت تصویری و 58 دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
    مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 20 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.
    اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و 600 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو