فونیکسریمکسبهتام

احمدی بافنده خبر داد

نصب دستگاه‌های خودکار شارژ بلیت در ایستگاه‌های مترو

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از نصب پانصد دستگاه ایزی شارژ در بیش از ۱۰۰ ایستگاه مترو تهران خبر داد.

نصب دستگاه‌های خودکار شارژ بلیت در ایستگاه‌های مترو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در توضیح این خبر اظهار داشت: نرم افزارهای فروش خودکار بلیت از دستاوردهای جدید در صنعت مترو است و در حال حاضر موفق به بومی سازی 14نرم افزار شده‌ایم که وظیفه جمع آوری خودکار بلیت را دارند.

    وی در ادامه به نصب دستگاه‌های ایزی شارژ در ایستگاه‌های مترو اشاره کرد و گفت: این دستگاه‌ها در راستای به روز رسانی سیستم فروش بلیت به ایستگاه‌های مترو تهران اضافه شدند تا مسافران بتوانند بدون اتلاف وقت نسبت به خرید بلیت و یا شارژ کارت‌های خود اقدام کنند.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه دستگاه ایزی شارژ به شبکه بانکی متصل است و مسافران می‌توانند با استفاده از کارت‌های بانکی، بلیت‌های مورد نظر خود را را شارژ و پرینت آن را دریافت کنند، افزود: این دستگاه‌ها دارای قابلیت کنترل و رصد از راه دور هستند و درحال حاضر در 500 نقطه از ایستگاه‌های مترو نصب شده‌اند.

    احمدی بافنده ادامه داد: توزیع این دستگاه‌ها در مترو باتوجه به میزان تردد مسافر در هر ایستگاه در نظر گرفته شده است به عنوان مثال در ایستگاه امام خمینی (ره) 11 دستگاه، صادقیه 17 دستگاه و ایستگاه‌های دیگر به نسبت مسافر تعدادی دستگاه نصب شده است.

    به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو در حال حاضر این دستگاه‌ها حدود 7 تا 8 هزار تراکنش دارند و سعی بر آنست که میزان تراکنش روزانه به 50 هزار در روز برسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط