فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان قزوین:

سوانح جاده ای در استان قزوین ۲۳ درصد کاهش یافت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان سوانح جاده ای منجر به جرح، خسارت و فوت در راههای استان ۲۳ درصد کاهش یافته است.

سوانح جاده ای در استان قزوین ۲۳ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ نصرالله بیگلری روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از رانندگان، راهداران و فعالان حمل و نقل استان قزوین که در سالن اجتماعات اداره راهداری و حمل و نقل قزوین برگزار شد اظهارداشت: روزانه دو هزار دستگاه اتوبوس وارد محورهای مواصلاتی استان می شوند و ارتباط با 11 استان کشور جایگاه این منطقه را بالا برده است.

    بیگلری تصریح کرد:روزانه چهار هزار دستگاه تریلر، دو هزار دستگاه اتوبوس، در ایام تعطیل 900 هزار تا یک میلیون دستگاه خودرو از محورهای مواصلاتی استان عبور می کنند که این میزان تردد بیانگر اهمیت این راههاست.

    کاهش مرگ و میر در جاده های استان قزوین

    رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: در هشت ماهه سال گذشته 24 نفر و امسال 18 نفر در سوانح جاده ای استان جان باخته اند که شاهد کاهش 18 درصدی سوانح در استان هستیم.

    وی یادآورشد: در سوانح جاده ای سال قبل 38 نفر و امسال شاهد مجروح شدن 18 نفر بودیم که باکاهش 18 درصدی مواجه شدیم.

    بیگلری یادآورشد: در طرح زمستانی امسال 60 تیم گشتی با استقرار در جاده ها و پایگاههای پلیس راه آماده روان سازی ترافیک، ایمن سازی تردد، جلوگیری از کاهش تخلف رانندگان هستیم.

    وی تعامل نیروهای خدمت رسان در استان را بسیار مطلوب دانست و گفت: خوشبختانه در یک ارتباط و تعامل نزدیک با دستگاههای خدمات رسان مانند مدیریت بحران، راهداری، آتش نشانی، اورژانس، امداد خودرو، حمل و نقل جاده ای زمینه خدمت رسانی مناسب به مردم فراهم شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط