فونیکسریمکسبهتام

دومین همایش بین المللی نمایندگی های مجاز گروه سایپا (۷)

مدیر عامل سایپا: از تحقیق و تفحص در واگذاری سایپا استقبال می‌کنیم

عصر خودرو: مدیرعامل سایپا گفت:‌ از هر نوع تحقیق و تفحص در زمینه واگذاری سهام سایپا استقبال می‌کنیم زیرا این تحقیق و تفحص ویترین شفاف سازی عملکرد مدیریتی و کارکنان سایپا است.

مدیر عامل سایپا: از تحقیق و تفحص در واگذاری سایپا استقبال می‌کنیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۱:۴۳

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» نعمت الله پوستین دوز در دومین همایش بین المللی نمایندگی های مجاز گروه سایپا اظهار داشت: خصوصی سازی شرکت سایپا خارج از اصل 44 قانون اساسی اتفاق افتاد که یکی از درست ترین و خلاقانه ترین کارها در کشور محسوب می شود.
    وی تصریح کرد: مراکز پژوهشی، علمی، قانون گذار و نظارتی بیایند از این واگذاری الگو بگیرند و آن را در سطح ملی تسری دهند.
    وی ادامه داد: طی 11 ماه گذشته سازمان ها و ارگان های ذیربط در سایپا حضور پیدا کردند و با اطلاع رسانی شفافی که در این زمینه انجام دادیم کار بزرگی صورت گرفت.
    پوستین دوز تأکید کرد: با شفاف سازی در مورد واگذاری سهام سایپا تمام حواشی که بدخواهان در این مسیر ایجاد کرده اند را با تحقیق و تفحص جمع خواهیم کرد.
    وی در ادامه با اشاره به افزایش کیفیت محصولات سایپا طی سال های اخیر گفت: این مسئله درآمد حوزه گارانتی نمایندگی های سایپا را کاهش داده که برای رفع این مشکل انجمن های صنفی را شکل دادیم تا طرح های جدید مانند کارت نارنجی در کشور اجرایی شود.
    مدیرعامل سایپا از نمایندگی های سایپا خواست تا با سرعت انجمن های صنفی را شکل دهند تا اقتصاد بازار محصولات سایپا از طریق این انجمن ها شکل گیرد.
    وی برای واگذاری فعالیت هایی مانند لیزینگ، حمل و نقل و خرید مواد و قطعات به نمایندگی های سایپا اعلام آمادگی کرد و افزود: سرمایه گذاری کارکنان سایپا موفق به خرید سهام سایپا شد و امیدواریم نمایندگی های سایپا نیز هر چه سریع تر با ایجاد انجمن های صنفی به صورت منسجم تر عمل کنند تا سهام رایان سایپا، سایپا لجستیک و شرکت تأمین کننده قطعات به این نمایندگی ها واگذار شود.
    پوستین دوز با گلایه از سرعت بسیار پایین نمایندگی های سایپا از آنها خواست تا میزان حرکت خود را به اندازه حسن نیتشان افزایش دهند.
    وی با بیان اینکه سهام شرکت های قطعه سازی در فرابورس عرضه خواهد شد اظهار داشت: امسال را به عنوان سال تحقیق و توسعه نامگذاری کرده ایم تا زمینه واگذاری فعالیت های جانبی که در گذشته به دلیل نبود زیرساخت ها مجبور به انجام آن بودیم، فراهم شود.
    وی در پایان با بیان اینکه بسیاری افراد شیپور واردات خودرو را در کشور به دست گرفته اند تصریح کرد: این افراد تولید و اشتغال را زیر سوال می برند که باید با طراحی و تولید محصولات متنوع با آنها مقابله کنیم.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
        آرشیو