کمیته خودرو ویژه حمایت از حقوق مصرف کننده در اصفهان فعالیت خود آغاز کرد

عصر خودرو- کمیته فنی خودرو ویژه حمایت از حقوق مصرف کنندگان وابسته به انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان اصفهان تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد.

شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵:۰۰

کمیته خودرو ویژه حمایت از حقوق مصرف کننده در اصفهان فعالیت خود آغاز کرد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، روابط عمومی کمیته خودرو انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده استان اصفهان روز شنبه به نقل از ' ابراهیم جلیلی' افزود: بی گمان برای نیل به اهداف عالیه انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده باید از متخصصان امر بهره برد.
وی که در مراسم تقدیم احکام اعضای کمیته تخصصی خودرو ویژه حمایت از حقوق مصرف کنندگان سخن می گفت، اظهار کرد: در حال حاضر تمام آحاد جامعه به نوعی با خودرو سروکار دارند و بخش زیادی از جامعه مصرف کننده کالا و خدمات خودرویی است.
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم برنامه ریزی هدفدار برای آینده اشاره کرد و گفت: بدون شک ما در قبال آیندگان مسئولیم و رفتار امروز ما تاثیر مستقیمی در زندگی فرزندان آینده این سرزمین خواهد داشت.
وی با اشاره به اختیارات قانونی انجمن درراستای اصلاح روند موجود گفت: انجمن های حمایت از حقوق مصرف کننده در سراسر کشور اختیارات قانونی برای اصلاح روند امور دارند و در قانون گذاری و اصلاح قوانین موثرند.
جلیلی حلقه تولید و مصرف و نیروی انسانی را دو حلقه جدایی ناپذیر دانست و افزود: اخلال در هر بخش بر بخش دیگر تاثیر می گذارد.
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان با بیان اینکه رویکرد این انجمن برخورد قهری نخواهد بود، اضافه کرد: انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده علی رقم اینکه ابزارهای قانونی مناسبی در اختیار دارد تلاش می کند با رویکرد آموزشی به اصلاح بنیادین امور بپردازد.
وی یکی از اهداف این انجمن را فرهنگ سازی برای مصرف کالاهای داخلی دانست و افزود: حمایت از نیروی انسانی برای پایداری اقتصادی واجتماعی یک جامعه ضرورت دارد.
جلیلی با اشاره به اهمیت کمیته خودرو انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده اظهار کرد: انتخاب افراد دراین کمیته بر اساس تخصص و تجارب شایسته انجام شده و امیدواریم با ریاست اقای روح الله چلونگر قدم های موثری برای احقاق حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برداریم.
در ادامه این جلسه رئیس کمیته خودرو انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده استان اصفهان ضمن معرفی افراد کمیته خودرو و سوابق آنان گفت: انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده بر اساس قانون شکل گرفته و بر اساس اساسنامه مورد تایید فعالیت می کند.
روح الله چلونگر اظهار کرد: همت کمیته فنی خودرو بر توسعه آموزش و افزایش آگاهی تولیدکننده و مصرف کننده و اصلاح بنیادین این امور قرار دارد.
در پایان این جلسه احکام کمیته تخصصی خودرو انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان به اعضا اهدا شد تا این کمیته فعالیت رسمی خود را آغاز کند.
کمیته فنی خودرو انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان با حضور روح الله چلونگر به عنوان رئیس، سیدرضا محمدی به عنوان دبیر اجرایی، علی مومنی، اکبر عشوریان، اسماعیل معصومی، علی قاسمی،نجفی، عباس صفوی زاده، علیرضا اشتیاقی، محمد امیدفر و فاطمه نوری به عنوان اعضای اصلی این کمیته آغاز به کار کرد.
7153/ 2093 ** خبرنگار: هدا استکی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

برچسب ها

قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
"تاخیر در تحویل" داد مشتریان خودرو را درآورد! کسب بالاترین انطباق با الزمات قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو توسط سایپایدک فشار حمایت از خودرو داخلی بر دوش مصرف کنندگان است نامه کمیسیون صنایع و معادن مجلس به سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در زمینه «افزایش قیمت خودرو» استرداد ۱۵۰۰ خودرو در یک سال هشدار سازمان حمایت به خریداران خودرو افزایش نرخ حمل و نقل تا پایان فروردین ماه سال آینده ممنوع است پیش فروش خودرو صرفاً پس از اخذ مجوز از وزارت صمت مجاز است مردم از خودروسازان چه می‌خواهند!؟ ماموت خودرو، بهمن موتور و کارمانیا به لیست شرکت های دارای مجوز پیش فروش اضافه شدند ۱۳ شرکت مجوز واردات و پیش فروش خودرو گرفتند+ اسامی شمارش معکوس برای کاهش نرخ سود خودروسازان آغاز شد قانونی که عرضه‌کنندگان خودرو رعایت نمی‌کنند! عرضه‌کنندگان خودرو به قانون تمکین نمی‌کنند! واردات خودرو متوقف نشده رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات خودرو افزایش می‌یابد!؟ سایپایدک گواهینامه طلایی حمایت از مصرف کننده را کسب کرد پژو ۲۰۰۸ مشمول الزام پیش‌پرداخت ۵۰ درصدی قانون حمایت مصرف‌کنندگان خودرو نمی‌شود پرداخت سود مشارکت در پیش‌فروش خودرو الزامیست هشدار سازمان حمایت به متقاضیان پیش‌خرید خودرو تعمیر خودرو در دوره گارانتی رایگان است آیین نامه جدید حمایت از مصرف کنندگان رضایت مشتری خودرو را افزایش داد ۲ راه حل برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو سرانجام شکایت از خودروسازان خدمات پس از فروش خودرو با "بالگرد" الزام وزارت صنعت به حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو حضور شرکت‌های خارجی در ایران به شرط داشتن نمایندگی و خدمات پس از فروش پلتفرم برخی خودروهای قدیمی کنار گذاشته می شود حداکثر زمان رسیدگی به شکایات مصرف‌کنندگان خودرو چند روز است؟ قبل از پیش‌خرید خودرو استعلام کنید! درج آگهی پیش‌فروش خودرو بدون مجوز وزارت صنعت ممنوع شد فروشنده خودرو حق دریافت بیش از ۵۰ درصد پیش پرداخت را ندارد نهادینه شدن شعار حق با مشتری در ایران حقوق مصرف‌کنندگان خودرو حفظ می‌شود!؟ چگونگی پرداخت سود انصراف از خرید خودرو موتورسیکلت مشمول خسارت توقف در تعمیرگاه شد اقدام دولت برای تامین حقوق مصرف‌کنندگان خودرو داخلی‌سازی به کاهش کیفیت خودرو منجر نشود عهد خودروسازان ۱۰ ساله شد طرح "تعویض خودرو" اجرایی نشد! تفسیری واحد از حقوق مصرف‌کنندگان رضایت از فرایند فروش خودرو در ایران کاهش یافت خسارت "توقف" سواری‌ها تعیین شد فاکتور فروش خودرو شفاف می‌شود اصلاحیه‌ای بر اصلاحیه واردکنندگان غیررسمی خودرو اجازه واردات ندارند بیشترین شکایت مصرف کنندگان اقلام پرمصرف در حوزه خودرو است خدمات خودرو مشمول گارانتی شد آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو ابلاغ شد جریمه تاخیر در تحویل خودرو اجرایی شد شرایط اعلام قیمت خودرو در قانون جدید
برگشت به بالا