سبکترین دوچرخه برقی دنیا ساخته شد

عصر خودرو- محققان موفق به ساخت دوچرخه ای شده اند که می گویند سبک ترین دوچرخه برقی دنیاست.

يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵:۰۰

سبکترین دوچرخه برقی دنیا ساخته شد

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، این دوچرخه برقی که Model E  نام دارد، در شرکتی موسوم به Budnitz طراحی و ساخته شده است.

محصول خبرساز این شرکت ساختار بسیار ساده ای داشته و به دلیل آنکه از آلیاژ تیتانیومی ساخته شده وزن بسیار کمی دارد.

در این دوچرخه برقی موتور کوچک اما پرقدرتی تعبیه شده که تا 24 کیلومتر بر ساعت حداکثر سرعت دارد.

باتری و کابلهای مورد نیاز دوچرخه به طرز هنرمندانه ای در آن جاساز شده اند تا ساده بودن ظاهر آن به خوبی حفظ شود.

نکته جالب توجه اینجاست که دوچرخه سوار می تواند با استفاده از تلفن همراه خود موتور برقی دوچرخه را کنترل کند. باتری قدرتمند این دوچرخه تا 160 کیلومتر کارایی دارد.

همچنین آپشن جالبی برای آن در نظر گرفته شده که طی آن با نصب حسگرهای مخصوص در دوچرخه، تشخیص اینکه دوچرخه سوار در سربالایی رکاب می زند به شیوه ای هوشمندانه انجام شده و بدین ترتیب نیروی بیشتری از سوی موتور به کار گرفته می شود.

قیمت این دوچرخه حداقل 3950 دلار است.

برچسب ها

دوچرخه برقی‌
مطالب مرتبط بیشتر
دلیل نخریدن خودروهای برقی امکانات فوق‌العاده در دوچرخه تاشو برقی + تصاویر قیمت دوچرخه‌های برقی در بازار چند؟ بزرگترین خودروساز آمریکایی دوچرخه برقی تولید می‌کند! مذاکره شهرداری با شرکت‌های دانش بنیان برای تولید دوچرخه‌های باطری دار تولید سبک ترین دوچرخه برقی تاشوی جهان دوچرخه الکتریکی لامبورگینی در راه است دوچرخه برقی هوشمند هم به بازار آمد شهردار نیویورک دوچرخه‌های برقی را به شهر می‌آورد با اوبر دوچرخه الکتریکی سفارش دهید غول خودروسازی دنیا دوچرخه برقی تولید کرد رئیس فروش شرکت اروند موتور پاک: برترین تکنولوژی های جهان را در دوچرخه های برقی خود استفاده می‌کنیم دوچرخه الکتریکی شهری Motochimp ورود نسل جدید «دوچرخه» به خیابان‌های پایتخت ترکیب استادکاری ایتالیایی و فناوری در دوچرخه بیچیکلتو جزئیات ورود دوچرخه های هوشمند به تهران ساخت دوچرخه هیبریدی با الهام از یوزپلنگ ایرانی سفر به آینده با دوچرخه الکتریکی بستیانرا اسپرت پیشرفته ترین دوچرخه برقی دنیا ساخته شد ساخت یک دوچرخه برقی پیشرفته جدید هارلی دیویدسون دنیای دوچرخه‌های الکتریکی! دوچرخه هیبریدی ایرانی تا ماه آینده به مرحله نهایی ساخت می رسد ۸ دوچرخه هیبریدی ایرانی ساخته می شود دوچرخه‌های الکترونیکی به بازار آمد روند افزایشی محبوبیت دوچرخه‌های الکتریکی در اروپا "فدز"؛ دوچرخه الکتریکی با طراحی متفاوت تمهیدات لازم برای ورود دوچرخه برقی به تهران فراهم شود
برگشت به بالا