روند افزایشی محبوبیت دوچرخه‌های الکتریکی در اروپا

عصر خودرو : در کشورهای اروپایی و به ویژه آلمان بخش انرژی خورشیدی توسعه چشمگیری را طی سال های گذشته تجربه کرده و از سوی دیگر محبوبیت دوچرخه های الکتریکی رو به افزایش است.

سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴:۰۰

روند افزایشی محبوبیت دوچرخه‌های الکتریکی در اروپا

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران، گرمایش جهانی و آلودگی هوا از جمله موضوعات مهمی هستند که در کانون توجه جهانی قرار دارند. برخی از کشورهای جهان برای مقابله با چالش هایی این چنین و حفظ سلامت کره زمین اقدامات مختلفی را در دستور کار خود قرار داده اند که از آن جمله می توان به استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر و وسایل نقلیه الکتریکی اشاره کرد.

در کشورهای اروپایی و به ویژه آلمان بخش انرژی خورشیدی توسعه چشمگیری را طی سال های گذشته تجربه کرده و از سوی دیگر محبوبیت دوچرخه های الکتریکی رو به افزایش است. شهر شواینفورت که در استان بایرن قرار دارد به عنوان منزلگاه دوچرخه های الکتریکی در آلمان شناخته می شود. شرکت "وینورا گروپ" نیز از نام های پیشرو در زمینه تولید این قبیل دوچرخه ها است.

با توجه به روند افزایشی محبوبیت دوچرخه های الکتریکی، وینورا گروپ فروش بیش از یک میلیون دستگاه از مدل های مختلف آن طی سال جاری میلادی را پیش بینی کرده است. بنابر برآوردهای صورت گرفته، بازار دوچرخه های الکتریکی طی سه سال آینده می تواند سه برابر بزرگتر شود و اشتغالزایی در این بازار نیز رشد قابل توجهی را تجربه کند.

دوچرخه های الکتریکی نسبت به سایر وسایل حمل و نقل شهری آلودگی کمتری وارد محیط زیست می کنند و اگر برق مورد نیاز برای شارژ باتری آنها از منابع تجدیدپذیر تامین شود، آلایندگی صفر خواهند داشت.

برچسب ها

دوچرخه برقی‌
مطالب مرتبط بیشتر
دلیل نخریدن خودروهای برقی امکانات فوق‌العاده در دوچرخه تاشو برقی + تصاویر قیمت دوچرخه‌های برقی در بازار چند؟ بزرگترین خودروساز آمریکایی دوچرخه برقی تولید می‌کند! مذاکره شهرداری با شرکت‌های دانش بنیان برای تولید دوچرخه‌های باطری دار تولید سبک ترین دوچرخه برقی تاشوی جهان دوچرخه الکتریکی لامبورگینی در راه است دوچرخه برقی هوشمند هم به بازار آمد شهردار نیویورک دوچرخه‌های برقی را به شهر می‌آورد با اوبر دوچرخه الکتریکی سفارش دهید غول خودروسازی دنیا دوچرخه برقی تولید کرد رئیس فروش شرکت اروند موتور پاک: برترین تکنولوژی های جهان را در دوچرخه های برقی خود استفاده می‌کنیم دوچرخه الکتریکی شهری Motochimp ورود نسل جدید «دوچرخه» به خیابان‌های پایتخت سبکترین دوچرخه برقی دنیا ساخته شد ترکیب استادکاری ایتالیایی و فناوری در دوچرخه بیچیکلتو جزئیات ورود دوچرخه های هوشمند به تهران ساخت دوچرخه هیبریدی با الهام از یوزپلنگ ایرانی سفر به آینده با دوچرخه الکتریکی بستیانرا اسپرت پیشرفته ترین دوچرخه برقی دنیا ساخته شد ساخت یک دوچرخه برقی پیشرفته جدید هارلی دیویدسون دنیای دوچرخه‌های الکتریکی! دوچرخه هیبریدی ایرانی تا ماه آینده به مرحله نهایی ساخت می رسد ۸ دوچرخه هیبریدی ایرانی ساخته می شود دوچرخه‌های الکترونیکی به بازار آمد "فدز"؛ دوچرخه الکتریکی با طراحی متفاوت تمهیدات لازم برای ورود دوچرخه برقی به تهران فراهم شود
برگشت به بالا