ترکیب استادکاری ایتالیایی و فناوری در دوچرخه بیچیکلتو

عصر خودرو: چراغ جلو این دوچرخه الکتریکی بیانی مدرن از چراغ های جلو خودرو اولیه است، در شرایطی که بدنه فیبر کربنی ساخت محصولی سبک وزن را ممکن کرده است.

دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷:۰۰

ترکیب استادکاری ایتالیایی و فناوری در دوچرخه بیچیکلتوترکیب استادکاری ایتالیایی و فناوری در دوچرخه بیچیکلتوترکیب استادکاری ایتالیایی و فناوری در دوچرخه بیچیکلتوترکیب استادکاری ایتالیایی و فناوری در دوچرخه بیچیکلتوترکیب استادکاری ایتالیایی و فناوری در دوچرخه بیچیکلتوترکیب استادکاری ایتالیایی و فناوری در دوچرخه بیچیکلتوترکیب استادکاری ایتالیایی و فناوری در دوچرخه بیچیکلتوترکیب استادکاری ایتالیایی و فناوری در دوچرخه بیچیکلتوترکیب استادکاری ایتالیایی و فناوری در دوچرخه بیچیکلتوترکیب استادکاری ایتالیایی و فناوری در دوچرخه بیچیکلتوترکیب استادکاری ایتالیایی و فناوری در دوچرخه بیچیکلتو

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از عصرایران، بیچیکلتو دوچرخه ای الکتریکی است که در شهر تورین ایتالیا توسعه یافته و معرف خوبی برای استادکاری ایتالیایی نیز است. این دوچرخه الکتریکی از طراحی نوآورانه و ترمزهای مفهومی جدید سود برده و ترکیبی از دوچرخه و موتورسیکلت را ارائه می کند.

طراحی بیچیکلتو با توجه دقیق به جزئیات و با الهام از موتورسیکلت های کلاسیک شکل گرفته و از این رو لذت بردن از ظاهری منحصر به فرد و ترکیبی از فناوری و عناصر جذاب امکانپذیر شده است. چراغ جلو این دوچرخه الکتریکی بیانی مدرن از چراغ های جلو خودرو اولیه است، در شرایطی که بدنه فیبر کربنی ساخت محصولی سبک وزن را ممکن کرده است.

بیچیکلتو در دو مدل مختلف در دسترس است که به نام های «ترادیتزیونه ایتالیانا» و «اسپا ادیشن» شناخته می شوند. مدل نخست به بدنه سیاه مات و یک موتور 250 وات مجهز است که امکان دستیابی به سرعت 25 کیلومتر در ساعت را فراهم می کند. این مدل نیروی خود را از یک باتری 36 V-15 A دریافت می کند که دامنه حرکت 90 کیلومتری را پوشش می دهد. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به دیسک ترمز هیدرولیکی «فرمولا C1» اشاره کرد.

مدل اسپا ادیشن از رنگ آمیزی براق و موتور الکتریکی 350 وات بهره می برد که دستیابی به بیشینه سرعت 50 کیلومتر در ساعت را امکانپذیر می کند. نیروی مورد نیاز این مدل توسط یک باتری 36 V-20 A تامین می شود. بلندگوی بلوتوث به همراه سیستم ضد سرقت سفارشی از دیگر ویژگی های این مدل هستند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

دوچرخه برقی‌موتور الکتریکی
مطالب مرتبط بیشتر
دوچرخه‌های برقی فروردین به تهران می‌آیند دلیل نخریدن خودروهای برقی امکانات فوق‌العاده در دوچرخه تاشو برقی + تصاویر رونمایی از یک وانت پدالی قیمت دوچرخه‌های برقی در بازار چند؟ بزرگترین خودروساز آمریکایی دوچرخه برقی تولید می‌کند! مذاکره شهرداری با شرکت‌های دانش بنیان برای تولید دوچرخه‌های باطری دار پیشرانه‌های دو‌زمانه و چهارزمانه چه تفاوت‌ها و چه ویژگی‌هایی دارند؟ تولید سبک ترین دوچرخه برقی تاشوی جهان دوچرخه الکتریکی لامبورگینی در راه است دوچرخه برقی هوشمند هم به بازار آمد شهردار نیویورک دوچرخه‌های برقی را به شهر می‌آورد شوک ۱.۸۸۸ اسب‌بخاری ریمَک به ژنو آشنایی با موتورسیکلت‌های الکتریکی؛ تکنولوژی روی دوچرخ با اوبر دوچرخه الکتریکی سفارش دهید غول خودروسازی دنیا دوچرخه برقی تولید کرد تغییرات جدیدخودروی " ئی- مهاری" سیتروئن (+عکس) رئیس فروش شرکت اروند موتور پاک: برترین تکنولوژی های جهان را در دوچرخه های برقی خود استفاده می‌کنیم وسیله نقلیه پرنده خودران ساخته می شود DBX، اولین شاسی بلند استون مارتین+تصاویر و مشخصات پیشرانه اینفینیتی کانسپت پروتوتایپ ۹ را رو کرد دوچرخه الکتریکی شهری Motochimp ورود نسل جدید «دوچرخه» به خیابان‌های پایتخت مغز متفکر خودرو کجاست؟ سبکترین دوچرخه برقی دنیا ساخته شد لوکس‌ترین لکسوس سال آینده می آید اولین خودرو پرنده در بازار جزئیات ورود دوچرخه های هوشمند به تهران ساخت دوچرخه هیبریدی با الهام از یوزپلنگ ایرانی سفر به آینده با دوچرخه الکتریکی بستیانرا اسپرت پیشرفته ترین دوچرخه برقی دنیا ساخته شد ساخت یک دوچرخه برقی پیشرفته جدید هارلی دیویدسون دنیای دوچرخه‌های الکتریکی! دوچرخه هیبریدی ایرانی تا ماه آینده به مرحله نهایی ساخت می رسد ۸ دوچرخه هیبریدی ایرانی ساخته می شود دوچرخه‌های الکترونیکی به بازار آمد روند افزایشی محبوبیت دوچرخه‌های الکتریکی در اروپا "فدز"؛ دوچرخه الکتریکی با طراحی متفاوت تمهیدات لازم برای ورود دوچرخه برقی به تهران فراهم شود
برگشت به بالا