وقتی برابوس، غول ۶ لیتری مرسدس بنز را هم طلایی می‌کند و هم قوی‌تر!

به گزارش عصر خودرو: برابوس به تازگی از جدیدترین دست‌پرورده خود رونمایی کرده که به صورت انحصاری برای حضور در بازار خاورمیانه شکل گرفته است.

يکشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵:۰۰

وقتی برابوس، غول ۶ لیتری مرسدس بنز را هم طلایی می‌کند و هم قوی‌تر!وقتی برابوس، غول 6 لیتری مرسدس بنز را هم طلایی می‌کند و هم قوی‌تر!وقتی برابوس، غول 6 لیتری مرسدس بنز را هم طلایی می‌کند و هم قوی‌تر!وقتی برابوس، غول 6 لیتری مرسدس بنز را هم طلایی می‌کند و هم قوی‌تر!وقتی برابوس، غول 6 لیتری مرسدس بنز را هم طلایی می‌کند و هم قوی‌تر!وقتی برابوس، غول 6 لیتری مرسدس بنز را هم طلایی می‌کند و هم قوی‌تر!وقتی برابوس، غول 6 لیتری مرسدس بنز را هم طلایی می‌کند و هم قوی‌تر!وقتی برابوس، غول 6 لیتری مرسدس بنز را هم طلایی می‌کند و هم قوی‌تر!وقتی برابوس، غول 6 لیتری مرسدس بنز را هم طلایی می‌کند و هم قوی‌تر!وقتی برابوس، غول 6 لیتری مرسدس بنز را هم طلایی می‌کند و هم قوی‌تر!وقتی برابوس، غول 6 لیتری مرسدس بنز را هم طلایی می‌کند و هم قوی‌تر!وقتی برابوس، غول 6 لیتری مرسدس بنز را هم طلایی می‌کند و هم قوی‌تر!وقتی برابوس، غول 6 لیتری مرسدس بنز را هم طلایی می‌کند و هم قوی‌تر!

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران، برابوس راکت 900 دِزرت گلد ادیشن بر پایه مرسدس بنز اس65 تولید شده است. اس65 در حالت استاندارد به پیشرانه 6 لیتری توربو دوقلو 12 سیلندر خورجینی مجهز است که توانایی تولید 621 اسب بخار نیرو و 738 پوندفوت گشتاور را دارد.

برابوس برای جلب نظر افرادی که عملکردی هرچه بیشتر و بهتر از مرسدس بنز اس65 انتظار دارند در اوایل سال 2015 مدل راکت 900 را طی نمایشگاه خودرو ژنو معرفی کرده بود که توانایی تولید 900 اسب بخار نیرو و 1106 پوندفوت گشتاور را دارد. اکنون دِزرت گلد ادیشن با اعمال برخی تغییرات رونمایی شده است.

رنگ ویژه طلایی آن چیزی است که در نگاه نخست نظرها را به سوی برابوس راکت 900 دِزرت گلد ادیشن جلب می‌کند. اجزا ارتقا‌دهنده آیرودینامیک فیبر کربنی برابوس به همراه رینگ‌های ریخته‌گری شده 21 اینچی برابوس مونوبلاک اف پلاتینیوم ادیشن به رنگ سیاه براق با نوار طلایی از دیگر بخش‌های قابل توجه هستند. بخش‌های کرومی مانند جلوپنجره نیز به رنگ سیاه رنگ‌آمیزی شده‌اند. بادشکن‌های جلو به همراه سپر ظاهر هیجان‌انگیزتری به خودرو بخشیده‌اند. به لطف شکل بهینه‌سازی شده در تونل باد، این اجزا نیروی بالابر روی محور جلو را کاهش می‌دهند که در سرعت‌های بالا به فرمان‌پذیری و ثبات هرچه بیشتر خودرو کمک می‌کند.

روی گلگیرهای جلو اجزا فیبرکربنی قرار گرفته‌اند که بر زیبایی ظاهری خودرو می‌افزایند. نشان برابوس که در این بخش‌ها یکپارچه شده روشن می‌شود. آینه‌های کناری از جنس فیبر کربن بر حالت لوکس و اسپرت خودرو تاکید دارند. در بخش عقب نیز اسپویلر و دیفیوزر فیبر کربنی جلب توجه می‌کنند و لوله اگزوزهای دوگانه سیاه رنگ در دیفیوزر جا خوش کرده‌اند.

در داخل برابوس راکت 900 دِزرت گلد ادیشن ترکیب چرم سیاه و طلایی هرچه بیشتر بر جنبه‌های لوکس خودرو می‌افزاید. بخش‌های طلایی مانند غربیلک فرمان، دریچه‌های کولر، دستگیره درها و پدال‌های خودرو نیز حالتی انحصاری به این خودرو بخشیده‌اند و به طور کامل آن را متمایز می‌سازند.

برابوس راکت 900 دِزرت گلد ادیشن به پیشرانه 6.3 لیتری 12 سیلندر خورجینی توربو دوقلو مجهز است که توانایی تولید 900 اسب بخار نیرو و 1106 پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی این پیشرانه خودرو را قادر می سازد تا تنها طی 3.7 ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت رسانده و طی 9.1 ثانیه از مرز 200 کیلومتر در ساعت عبور کند. بیشینه سرعت این خودرو بیش از 350 کیلومتر در ساعت است. نیروی پیشرانه توسط یک جعبه دنده اتوماتیک هفت سرعته به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. امکان تعویض دنده‌ها با پدال‌های پشت فرمان نیز وجود دارد.

 

برچسب ها

برابوس
برگشت به بالا