برابوس و سریع‌ترین سدانِ هیبریدی جهان

عصر خودرو: این مدل از یک کیت تقویت موتور «V۶» سه لیتری توربو بهره می برد که ۵۲ اسب بخار اضافه تر تولید می کند.

دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳:۰۰

برابوس و سریع‌ترین سدانِ هیبریدی جهانبرابوس و سریع‌ترین سدانِ هیبریدی جهانبرابوس و سریع‌ترین سدانِ هیبریدی جهانبرابوس و سریع‌ترین سدانِ هیبریدی جهانبرابوس و سریع‌ترین سدانِ هیبریدی جهانبرابوس و سریع‌ترین سدانِ هیبریدی جهانبرابوس و سریع‌ترین سدانِ هیبریدی جهانبرابوس و سریع‌ترین سدانِ هیبریدی جهان

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازباشگاه خبرنگاران، ،تمامِ کمپانی‌های تیونینگ دنیا مشکل بزرگی با اتومبیل‌های هیبریدی دارند. در قَرنِ بیست و یکم اطلاعاتِ باارزشی دربارهٔ این موضوع داریم که چطور از یک موتور با سوخت مایع قدت بیشتر و عملکردِ بهتری دریافت کنیم ولی ترکیب رانندگی الکترونیکی و سیستم‌های هدایتی پیچیده، این کار را برای شرکت‌های تیونر مثل «برابوس آلمان» در مورد اتومبیل‌های هیبریدی سخت‌تر از همیشه کرده است.


این یک «Brabus powerextra B50» هیبریدی است؛ یک نسخهٔ کاملاً سفارشی از یک مرسدس بنز «S500 Hybrid» با 500 اسب بخار قدرت و گشتاوری برابر با 889 نیوتن متر.

این کشتیِ لوکس می تواند شتابی معادل 4.9 ثانیه در رساندنِ سرعتش از صفر به 62mph(برابر با 99/7 کیلومتر بر ساعت) داشته باشد که برای سریع ترین سدان دنیا بودن، خیلی عالی به نظر می رسد.

وقتی که برابوس از سال 1977 تیونینگ حرفه ای مرسدس را آغاز کرد و قطعات خاصی را برای مرسدس بنز طراحی کرده و ساخته بهتر از هر تیونر دیگری می تواند قطعات را کنار هم بچیند تا بهترین بازده را دریافت کند.

این مدل از یک کیت تقویت موتور «V6» سه لیتری توربو بهره می برد که 52 اسب بخار اضافه تر تولید می کند.

همان طور که می دانید قیمت اتومبیل های هیبریدی هزینه ای بیشتر از مدل های معمولی دارند و حالا که پای برابوس هم در میان است، قیمت این خودرو بسیار بالاتر رفته.

قیمت اعلام شده برای B50 حدود 175 هزار دلار است که با سفارش دادنِ آپشن ها و قابلیت های دیگر به 200 هزار دلار می رسد.

برچسب ها

برابوس
برگشت به بالا