برابوس ۷۰۰ کوپه؛ شاسی بلند لوکس و توانمند

عصر خودرو: برابوس ۷۰۰ کوپه از سیستم چهار چرخ متحرک سود می برد و طی چهار ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت می رساند و در نهایت توانایی دستیابی به بیشینه سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت را دارد.

دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸:۰۰

برابوس ۷۰۰ کوپه؛ شاسی بلند لوکس و توانمندبرابوس 700 کوپه؛ شاسی بلند لوکس و توانمندبرابوس 700 کوپه؛ شاسی بلند لوکس و توانمندبرابوس 700 کوپه؛ شاسی بلند لوکس و توانمندبرابوس 700 کوپه؛ شاسی بلند لوکس و توانمندبرابوس 700 کوپه؛ شاسی بلند لوکس و توانمندبرابوس 700 کوپه؛ شاسی بلند لوکس و توانمندبرابوس 700 کوپه؛ شاسی بلند لوکس و توانمندبرابوس 700 کوپه؛ شاسی بلند لوکس و توانمند

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، مرسدس-ای‌ام‌جی جی‌ال‌ای 63 اس با پیشرانه ای که توانایی تولید 585 اسب بخار نیرو را دارد به خودی خود بیشتر نیازهای دوستداران خودرو را پاسخگو است اما برابوس به عنوان یکی از تیونرهای مطرح خودروهای مرسدس بنز همه چیز را با برابوس 700 کوپه به سطحی جدید ارتقا داده است.

پیشرانه 5.5 لیتری هشت سیلندر توربو دوقلو برابوس 700 کوپه توانایی تولید 700 اسب بخار نیرو را دارد و این 115 اسب بخار اضافی به واسطه تغییرات صورت گرفته در ورودی های هوا، لوله های شارژ هوا، واحد کنترل پیشرانه و سیستم اگزوز کراس اوور لوکس مرسدس شکل گرفته است. با توجه به تغییرات صورت گرفته توسط برابوس، گشتاور پیشرانه نیز به 708 پوندفوت افزایش یافته است. برابوس 700 کوپه از سیستم چهار چرخ متحرک سود می برد و طی چهار ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت می رساند و در نهایت توانایی دستیابی به بیشینه سرعت 300 کیلومتر در ساعت را دارد.

در صورتی که خریداران تمایل داشته باشند برابوس می تواند توانایی پیشرانه خودرو را هرچه بیشتر افزایش داده تا 838 اسب بخار نیرو و 1,069 پوندفوت گشتاور تولید کند و در این شرایط سرعت طی 3.8 ثانیه از صفر به صد کیلومتر در ساعت رسیده و بیشینه آن به 322 کیلومتر در ساعت افزایش می یابد.

این اعداد و ارقام برای ابرخودروها قابل توجه هستند اما نباید این نکته را فراموش کرد که برابوس 700 کوپه یک خودرو شاسی بلند لوکس محسوب می شود.

 

برچسب ها

برابوس
برگشت به بالا