نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۵ (۲۹)

تایید عرضه خودرو ارزان رنو در ایران

عصر خودرو : مدیرعامل رنو- نیسان، در حاشیه نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۵ تایید کرد که رنو Kwid در بازار اروپا به فروش نمی‌رسد.

شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴:۰۰

تایید عرضه خودرو ارزان رنو در ایران

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، کارلوس گون گفت: Kwid اساسا برای بازارهای نوظهور ساخته شده که شامل هند، آفریقا و خاورمیانه است. گمان می‌رود رنو Kwid برای این بازارها در کارخانه رنو نیسان در چنای هند تولید و صادر شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که Kwid سال آینده در برزیل نیز تولید و عرضه می‌شود و همچنین برای ایران نیز در نظر گرفته شده است.

Kwid در 20 مه‌سال جاری در هند رونمایی شد و احتمالا از این ماه عرضه می‌شود.

رنو هنگام رونمایی این خودرو تایید کرد که قیمت آن در هند بین 4549 تا 6066 دلار خواهد بود.

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

برچسب ها

نمایشگاه بین المللی فرانکفورت ۲۰۱۵
مطالب مرتبط بیشتر
دردانه‌ی تسلا با تیونینگ برابوس جدیدترین تصاویر از خودروهای حاضر در فرانکفورت منتشر شد لوکس ترین خودروهای حاضر در فرانکفورت را بشناسید عرضه مدل جدید و اقتصادی، کلید رونق خودروسازی رونمایی از آخرین شاهکار«نیسان» خودرویی که آن‌طرفش پیداست بازگشت بورگوارد در نمایشگاه خودرو فرانکفورت معرفی مجدد نسخه جدید اسمارت For Two گزارش تصویری از نخستین روز نمایشگاه خودرو فرانکفورت فرانکفورت؛ بیشترین نمایش خودرو در جهان رنو نسل جدید مگان را در فرانکفورت به نمایش گذاشت گزارش تصویری نمایشگاه خودرو فرانکفورت یک روز پیش از افتتاح رسمی نمایشگاه خودرو فرانکفورت در گام شصت و ششم محصول جدید مرسدس تغییر شکل می دهد ورود دیرهنگام مازراتی به جشن شاسی بلندها خدمات اجاره لیموزین با خودروهای خودران لامبورگینی با هوراکان اسپایدر به فرانکفورت می رود جگوار F-Pace آئودی E Tron مفهومی مهمترین موضوعات نمایشگاه خودرو فرانکفورت اشتیاق ژرمن‌ها برای همکاری با خودروسازان ایران
برگشت به بالا