نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۵ (۱۴)

معرفی مجدد نسخه جدید اسمارت For Two

عصر خودرو: نسخه دوم بدنه نسل جدید اسمارت For Two در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت رونمایی شد.

پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲:۰۰

معرفی مجدد نسخه جدید اسمارت For Two

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مجله ماشین، نسخه کابریوی نسل جدید اسمارت For Two علی رغم آن که یک ماه پیش معرفی شده بود در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت 2015 نیز حضور یافت. این خودرو کوچک شهری براساس نسخه کوپه آن ساخته شده و دارای طراحی آشنایی با البته ستون دوم کوتاه تر است. در این خودرو سقف به صورت بازشو بوده و ظرف مدت تنها 12 ثانیه جمع می شود. اسمارت For Two درسه رنگ قرمز، آبی و مشکی عرضه شده و میزان توانایی گشتاوری آن 15درصد بهبود یافته است.

درحال حاضر خودروی مذکور با دو موتور سه سیلندر عرضه شده که یکی از آن ها قابلیت تولید 71 اسب بخار توان و 91 نیوتون متر گشتاور را دارد. موتور دوم نیز 90HP توان و 135Nm گشتاور دارد. هر دوی این موتورها امکان نصب در کنار جعبه دنده های خودکار و دستی پنج سرعته دستی را داشته و نیروی خود را به محور جلو منتقل می کنند.

 

برچسب ها

نمایشگاه بین المللی فرانکفورت ۲۰۱۵
مطالب مرتبط بیشتر
مفهومی های سانگ یانگ XLV air و XAV به سوی آینده آفرود می تازند دردانه‌ی تسلا با تیونینگ برابوس جدیدترین تصاویر از خودروهای حاضر در فرانکفورت منتشر شد لوکس ترین خودروهای حاضر در فرانکفورت را بشناسید عرضه مدل جدید و اقتصادی، کلید رونق خودروسازی رونمایی از آخرین شاهکار«نیسان» خودرویی که آن‌طرفش پیداست بازگشت بورگوارد در نمایشگاه خودرو فرانکفورت گزارش تصویری از نخستین روز نمایشگاه خودرو فرانکفورت فرانکفورت؛ بیشترین نمایش خودرو در جهان رنو نسل جدید مگان را در فرانکفورت به نمایش گذاشت گزارش تصویری نمایشگاه خودرو فرانکفورت یک روز پیش از افتتاح رسمی نمایشگاه خودرو فرانکفورت در گام شصت و ششم محصول جدید مرسدس تغییر شکل می دهد ورود دیرهنگام مازراتی به جشن شاسی بلندها خدمات اجاره لیموزین با خودروهای خودران لامبورگینی با هوراکان اسپایدر به فرانکفورت می رود جگوار F-Pace آئودی E Tron مفهومی مهمترین موضوعات نمایشگاه خودرو فرانکفورت اشتیاق ژرمن‌ها برای همکاری با خودروسازان ایران
برگشت به بالا