مطالبات رانندگان لرستانی پرداخت شد

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از پرداخت مطالبات رانندگان استان خبر داد.

جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸:۰۰

مطالبات رانندگان لرستانی پرداخت شد

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، عباس شرفی 26 اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش معاونت حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان مطالبات رانندگان از شرکت حمل و نقل و خدمات دریایی آبادان پرداخت شد.

وی تصریح کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات بحق رانندگان با پیگیری‌های مجدانه معاونت حمل و نقل و اداره حمل و نقل کالای استان و مدیریت صحیح و پشتیبانی دفتر حمل و نقل کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، تمام بدهی شرکت آبادان به رانندگان بابت بارنامه‌های تحویلی شعبه لرستان به مبلغ 913 میلیون تومان تسویه شد.

شرفی بیان کرد: از تلاش همه همکاران حوزه حمل و نقل، انجمن‌های صنفی به ویژه رانندگان صبور و زحمتکش حمل و نقل کالا در استان قدردانی می‌کنیم.

برچسب ها

راننده
مطالب مرتبط بیشتر
ادعا درباره یک مامور پلیس راه شیراز- اصفهان در حال بررسی است راننده زورگیر تاکسی اینترنتی دستگیر شد راننده تریلی زن: جنسیت مانع راهم نشد خودرویی که خستگی راننده را تشخیص داده و برایش مناسب سازی می کند دستگیری راننده پژوی شیطانی در نمایشگاه ماشین ۱۵ هزار راننده زن در اسنپ ثبت نام کرده‌اند بانک تجارت به رانندگان ترانزیت ارز دولتی می‌دهد علت جریمه راننده تاکسی شلوارک بود نه آستین کوتاه! مذاکره با مجلس برای قرار گرفتن رانندگان در ردیف مشاغل سخت آموزش «قوانین مقابله با ورود مواد مخدر» به رانندگان ترانزیت و مرزنشینان رانندگان کامیون از یارانه دولتی بهره‌مند می‌شوند دستگیری راننده حادثه‌ساز در ژاپن اعتراضات راننده‌های کامیون تمام شده است واکنش متفاوت امام جمعه تبریز به اعتصاب کامیون داران راننده جنجالی ۲ ماه پاکپان می‌شود تدبیر پلیس راه استرالیا برای رفع خستگی رانندگان +تصاویر حکم جالب قاضی گنبدی برای یک راننده بدون گواهینامه ویشکا آسایش راننده کامیون می شود! /عکس چرا رانندگان تاکسی پایتخت از دست "اسنپ" و "تپسی" عصبانی‌اند؟ خاطرات راننده بلیزر امام از فرودگاه تا بهشت زهرا نصب برچسب 'راننده مبتدی' در شیشه خودرو ازسوی رانندگان مبتدی الزامی است راننده با وجدان ۱۰ هزار دلار را به صاحبش بازگرداند تایید صلاحیت ۱۸ هزار راننده سرویس مدرسه چوپانان‌ هم "راننده" محسوب می‌شوند! لزوم تأیید صلاحیت راننده و سلامت خودرو در سرویس‌های مدارس رانندگی فوق‌العاده مردی را از مرگ نجات داد انحراف به چپ جان راننده وانت را در جاده قزوین گرفت تاکسی سواری در خیابان های تبریز با طعم کتابخوانی ژانگولر بازی با ماشین جگوار راننده فداکار مانع واژگونی کامیونت شد راننده تربتی ۲ میلیارد ریال پول را به صاحبش برگرداند
برگشت به بالا