رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد:

راننده زورگیر تاکسی اینترنتی دستگیر شد

عصر خودرو- رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد از دستگیری راننده تاکسی سارق که در یکی از شرکت های معروف تاکسی اینترنتی کار می کرد خبر داد.

سه شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴:۰۰

راننده زورگیر تاکسی اینترنتی دستگیر شد

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، سرهنگ حسن نورآبادی در تشریح این خبر گفت: رسیدگی به این پرونده از چندی پیش و با شکایت خانمی آغاز شد که مدعی بود سوار یک تاکسی اینترنتی شده تا چند گونی برنج را به خانه اش ببرد و راننده یکی از کیسه های برنج اش را به همراه مبلغ 400 هزار تومان پول را با سواستفاده از غفلت وی، سرقت کرده است.

وی ادامه داد:‌ با طرح این شکایت، سریعا شناسایی متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت و مشخص شد بنابر تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته نصب شده توسط همسایه بغلی خانه شاکی، گفته های این خانم واقعیت داشته و با زوم کردن روی خودروی تاکسی اینترنتی، بالاخره شماره پلاک خودروی مورد نظر نیز به دست آمد.

این مقام انتظامی گفت: راننده سارق با توجه به اینکه با استفاده از روغن موتور، پلاک تاکسی خود را مخدوش کرده بود فکر نمی کرد شناسایی شود اما این خودرو شناسایی و در حالیکه هیچ امید نمی رفت نشانی از او در موسسه تاکسی اینترنتی که او در آن شاغل بوده است پیدا شود، ماموران با استعلام از سازمان تاکسیرانی موفق شدند نشانی او را به دست آورند.

وی در ادامه افزود:‌ سریعا ماموران برای دستگیری متهم اقدام کردند و در حالیکه او قصد متواری شدن از دست پلیس را داشت، ماموران عملیات کلانتری موفق شدند او را زمینگیر کرده و دستگیر کنند.

رئیس کلانتری مهرآباد توضیح داد:‌ با دلالت راننده تاکسی سارق به کلانتری، ‌ وی هرگونه سرقتی را انکار می کرد تااینکه با فیلم دوربین مداربسته موجود در پرونده روبرو شد و در حالیکه چاره ای جز اعتراف نداشت صراحتا سرقت را گردن گرفت و گفت: آن روز وقتی دیدم این خانم چند کیسه برنج دارد، هنگام رسیدن به مقصد از غفلت او استفاده کردم و یکی از کیسه ها را داخل صندوق عقب خودرو قرار دادم تا بعدا بتوانم بفروشم.

وی در انتها افزود: راننده در ادامه اعترافاتش سرقت 400 هزار تومان پول از کیف شاکی را نیز پذیرفت و گفت در حالیکه مسافرش سرگرم خالی کردن گونی های برنج به پارکینگ خانه اش بود در یک لحظه با سواستفاده از غفلت وی، مقادیری پول نیز سرقت کرده است

برچسب ها

زورگیریراننده
مطالب مرتبط بیشتر
پیرمرد ۹۰ ساله ایلامی قربانی بی‌احتیاطی راننده کامیون آخرین اطلاعات از راننده‌ کامیون‌های زندانی شده در کشورهای مختلف ادعا درباره یک مامور پلیس راه شیراز- اصفهان در حال بررسی است زورگیری از دختران دم بخت با ویلا و خودروی لوکس زورگیری شاگرد مکانیک با خودرو صاحب‌کارش از عابران پیاده راننده تریلی زن: جنسیت مانع راهم نشد زورگیرها برای طعمه قرار دادن مسافران از آرم آژانس استفاده می‌کردند خودرویی که خستگی راننده را تشخیص داده و برایش مناسب سازی می کند دستگیری راننده پژوی شیطانی در نمایشگاه ماشین دستگیری زورگیر تحت تعقیب در مرکز تعویض پلاک ۱۵ هزار راننده زن در اسنپ ثبت نام کرده‌اند دستگیری عاملان زورگیری مسلحانه از رانندگان خودروهای سنگین بانک تجارت به رانندگان ترانزیت ارز دولتی می‌دهد علت جریمه راننده تاکسی شلوارک بود نه آستین کوتاه! مذاکره با مجلس برای قرار گرفتن رانندگان در ردیف مشاغل سخت آموزش «قوانین مقابله با ورود مواد مخدر» به رانندگان ترانزیت و مرزنشینان رانندگان کامیون از یارانه دولتی بهره‌مند می‌شوند دستگیری راننده حادثه‌ساز در ژاپن اعتراضات راننده‌های کامیون تمام شده است واکنش متفاوت امام جمعه تبریز به اعتصاب کامیون داران راننده جنجالی ۲ ماه پاکپان می‌شود تدبیر پلیس راه استرالیا برای رفع خستگی رانندگان +تصاویر حکم جالب قاضی گنبدی برای یک راننده بدون گواهینامه ویشکا آسایش راننده کامیون می شود! /عکس مردم، زورگیر خشن را گرفتند چرا رانندگان تاکسی پایتخت از دست "اسنپ" و "تپسی" عصبانی‌اند؟ خاطرات راننده بلیزر امام از فرودگاه تا بهشت زهرا زورگیری های مسلحانه از زنان با شگرد ایجاد تصادف ساختگی نصب برچسب 'راننده مبتدی' در شیشه خودرو ازسوی رانندگان مبتدی الزامی است راننده با وجدان ۱۰ هزار دلار را به صاحبش بازگرداند زورگیری پلیس پشت چراغ قرمز تایید صلاحیت ۱۸ هزار راننده سرویس مدرسه چوپانان‌ هم "راننده" محسوب می‌شوند! لزوم تأیید صلاحیت راننده و سلامت خودرو در سرویس‌های مدارس رانندگی فوق‌العاده مردی را از مرگ نجات داد انحراف به چپ جان راننده وانت را در جاده قزوین گرفت تاکسی سواری در خیابان های تبریز با طعم کتابخوانی ژانگولر بازی با ماشین جگوار راننده فداکار مانع واژگونی کامیونت شد راننده تربتی ۲ میلیارد ریال پول را به صاحبش برگرداند تشکیل باند زورگیری خودرو توسط دو برادر
برگشت به بالا