فاو-فولکس‌واگن رکورد زد

عصر خودرو- جوینت ونچر فاو-فولکس‌واگن آئودی توانسته است در نیمه نخست سال جاری میلادی به یک فروش و رکورد بی‌نظیر دست یابد و بالغ بر ۳۶۸ هزار دستگاه در چین به فروش برساند.

سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱:۰۰

فاو-فولکس‌واگن رکورد زد

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، جوینت ونچر فاو-فولکس واگن آئودی به‌تازگی با انتشار گزارشی اعلام کرده است که در شش ماهه نخست سال جاری میلادی یعنی ژانویه تا ژوئن 2019، موفق شده 368 هزار و 94 دستگاه خودرو را در بازار چین بفروشد که این میزان فروش یک رکورد کم سابقه در تاریخ فعالیت این همکاری به شمار می‌رود.

ماه گذشته، شرکت آئودی خود به تنهایی توانست 56 هزار و 223 دستگاه خودرو در بازار چین به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد یک رشد و افزایش 6.1 درصدی بود.

از پرفروش‌ترین و بهترین مدل‌های بومی عرضه شده در چین توسط این جوینت ونچر می‌توان به خودروهای A4L،  Q5L و A6L اشاره کرد به گونه‌ای که فروش خودروی A4L در ژوئیه 2019، به تنهایی از مرز 14 هزار و 500 دستگاه نیز عبور کرد و در شش ماهه نخست سال به 100 هزار دستگاه خودرو رسید.

بر اساس گزارش xinhuanet، این شرکت همچنین در ماه گذشته 13 هزار و 226 دستگاه خودروی آئودی Q5L عرضه کرد و بدین ترتیب رشد سالانه آن را به 45.7 درصد رساند. 

همچنین قرار است بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی شرکت آئودی، مدل‌های جدید دیگری برای دسترسی و خریداری مشتریان چینی روانه بازار این کشور شود که از جله مهم‌ترین آنها انتظار می‌رود خودروهای ای‌ترون، شاسی‌بلند لوکس Q8 و A6 آلرود و A6 آوانت باشند.

برچسب ها

فولکس‌ واگنفاو
مطالب مرتبط بیشتر
بستیون ام۹؛ نام جدید برای محصولات برند بسترن+ عکس کشنده فاو تک محور یا جفت محور؟ بهترین گزینه برای شما کدام است؟ چراغ سبز چین به جوینت ونچر ۳.۳ میلیارد دلاری کامیون کشنده فاو سیبا موتور کلید سپاری شد از ارائه خدمات فروش و پس از فروش سیبا موتور رضایت داریم رقابت تسلا و فولکس‌واگن بازنشستگی زودهنگام ۴۰۰۰ نفر در فولکس واگن فاو E۰۱؛ کراس اوور لوکس چینی با پیشرانه الکتریکی و هرم سه بعدی هولوگرافیک! +عکس بستیون X۴۰؛ شاسی بلند اقتصادی فاو با پیشرانه تنفس طبیعی +عکس رشد فروش بزرگترین خودروساز چین تولید خودروهای برقی تویوتا با همکاری FAW چین همکاری فولکس‌واگن و فاو برای تولید خودروهای برقی مالک آینده صنعت خودرو چه کسی است؟ به زودی قرارداد ساخت موتور یورو ۵ و ۶ خودرو با یک شرکت چینی منعقد می شود فنلاند خودروی خودران برفی ساخت نگاهی به تحولات شرکت‌های بزرگ تجاری‌ساز در سال‌های آینده؛ آرزو‌های بزرگ آینده پاک و هوشمند کراس‌اوور‌ها بررسی و مقایسه فاو بسترن B۳۰ و جک J۵ ؛ چشم‌بادامی‌های دوست‌داشتنی تست و بررسی فنی جدیدترین محصول بهمن موتور؛ ایمنِ خوش ‌قیمت بسترن B۳۰ محصول جدید بهمن موتور در یک نگاه رونمایی فولکس واگن از گلف ۴۰۰ اسب بخاری سدان شهری جدید FAW با امکانات و ایمنی مناسب در راه ایران گزارش تصویری غرفه FAw در نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۱۷ شرکت بهمن موتور رتبه اول بیشترین فروش سواری FAW را کسب کرد با کمک سیباموتور به دنبال سهم بیشتری از بازار ایران هستیم گزارش تصویری از روند ساخت موتورهایFAW سهامداران جدید به دنبال لبخند مشتریان هستند گزارش ویدئویی از تولید کشنده های FAW تولید کشنده های FAW به روایت تصویر مشکل انتقال پول به ایران هنوز به صورت کامل مرتفع نشده است تولید محصولات سواری FAW به روایت تصویر خانه سالمندان FAW گزارش ویدوئی از خط تولید آئودی در کارخانه FAW چین گزارش تصویری از نمایشگاه خودروهای تجاری FAW سهامدران جدید به دنبال نوآوری در محصولات و رضایتمندی مشتریان هستند گزارش ویدئویی از کسب برترین رتبه فروش برای دومین سال متوالی از سوی سیبا موتور گزارش تصویری تجلیل از سیباموتور به عنوان برترین فروشنده محصولات FAW برترین رتبه فروش برای دومین سال متوالی به سیباموتور رسید سیباموتور در صدر پرفروش ترین نمایندگان FAW در جهان فولکس واگن یک برند اقتصادی رو می‌کند آیا DF و FAW ادغام می‌شوند؟ جنگ سالاران ریزاندام محبوب فراموش شده فولکس‌واگن خواستار طراحی خودرو گازسوز مخصوص ایران شد کدام خودرو بیشترین فروش را در جهان دارد؟ کشف نرم‌افزارهای غیرمجاز در موتورهای آئودی
برگشت به بالا