قائم‌مقام واردات و صادرات FAW:

مشکل انتقال پول به ایران هنوز به صورت کامل مرتفع نشده است

عصر خودرو- قائم‌ مقام واردات و صادرات FAW از رونمایی سواری جدید این شرکت در ماه جولای خبر داد.

شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲:۰۰

مشکل انتقال پول به ایران هنوز به صورت کامل مرتفع نشده است

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، لیو در جمع خبرنگاران بابیان این مطلب افزود: در سه سال آینده 3 تا 4 محصول جدید در بازار رونمایی خواهد شد
او همچنین در ارتباط با تأثیر برجام بر همکاری دو شرکت گروه بهمن و FAW گفت: کشور چین و شرکت FAW همیشه همکاری خوبی با بیان و گروه بهمن داشته‌اند، چه پیش از تحریم‌ها و حتی بعد در زمان تحریم‌ها و اکنون نیز بدون هیچ مشکل خاصی همکاری دو شرکت ادامه داد.
او اما افزود: باوجود برداشته شدن تحریم‌ها هنوز مشکل انتقال پول مرتفع نشده است و هم‌اکنون تنها یک بانک دولتی چین امکان جابجایی پول در ایران را دارد.
قائم‌مقام واردات و صادرات FAW  در ادامه نیز با اشاره به اینکه رابطه  ایران و چین یک رابطه مهم و استراتژیک است افزود: ما به دنبال همکاری همیشگی با ایران هستیم و برنامه‌ریزی‌هایی نیز برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود در این کشور انجام داده‌ایم.
او همکاری همه‌جانبه با سیباموتور به‌عنوان تولیدکننده خودروهای تجاری در افزایش ساخت داخل محصولات این شرکت به‌عنوان آغازی برای اجرای مسئولیت‌های مدنی و اجتماعی FAW در ایران دانست و گفت: در این راه از هیچ کمکی به ایران دریغ نخواهیم کرد.
لیو در انتها نیز درباره قوانین تولید در ایران نیز گفت: وضع قوانین برای تولیدکننده و واردکننده حق هر کشور است، اما دراین‌باره در تمام دنیا استانداردهایی وجود دارد که در ایران برخی اوقات به‌صورت سلیقه‌ای اجرا می‌شود.
او الزام تولید محصولات با استاندارد یورو 4 اما مجهز به DPFرا این نمونه خواند و اظهار کرد: با این‌وجود بازار ایران برای مهم است و ما تلاش می‌کنیم تمامی قوانین اعلام‌شده از سوی ایران را اجرا کنیم.

برچسب ها

فاو
مطالب مرتبط بیشتر
کشنده فاو تک محور یا جفت محور؟ بهترین گزینه برای شما کدام است؟ چراغ سبز چین به جوینت ونچر ۳.۳ میلیارد دلاری کامیون کشنده فاو سیبا موتور کلید سپاری شد از ارائه خدمات فروش و پس از فروش سیبا موتور رضایت داریم فاو E۰۱؛ کراس اوور لوکس چینی با پیشرانه الکتریکی و هرم سه بعدی هولوگرافیک! +عکس بستیون X۴۰؛ شاسی بلند اقتصادی فاو با پیشرانه تنفس طبیعی +عکس رشد فروش بزرگترین خودروساز چین تولید خودروهای برقی تویوتا با همکاری FAW چین فاو-فولکس‌واگن رکورد زد همکاری فولکس‌واگن و فاو برای تولید خودروهای برقی به زودی قرارداد ساخت موتور یورو ۵ و ۶ خودرو با یک شرکت چینی منعقد می شود نگاهی به تحولات شرکت‌های بزرگ تجاری‌ساز در سال‌های آینده؛ آرزو‌های بزرگ بررسی و مقایسه فاو بسترن B۳۰ و جک J۵ ؛ چشم‌بادامی‌های دوست‌داشتنی تست و بررسی فنی جدیدترین محصول بهمن موتور؛ ایمنِ خوش ‌قیمت بسترن B۳۰ محصول جدید بهمن موتور در یک نگاه سدان شهری جدید FAW با امکانات و ایمنی مناسب در راه ایران گزارش تصویری غرفه FAw در نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۱۷ شرکت بهمن موتور رتبه اول بیشترین فروش سواری FAW را کسب کرد با کمک سیباموتور به دنبال سهم بیشتری از بازار ایران هستیم گزارش تصویری از روند ساخت موتورهایFAW سهامداران جدید به دنبال لبخند مشتریان هستند گزارش ویدئویی از تولید کشنده های FAW تولید کشنده های FAW به روایت تصویر تولید محصولات سواری FAW به روایت تصویر خانه سالمندان FAW گزارش ویدوئی از خط تولید آئودی در کارخانه FAW چین گزارش تصویری از نمایشگاه خودروهای تجاری FAW سهامدران جدید به دنبال نوآوری در محصولات و رضایتمندی مشتریان هستند گزارش ویدئویی از کسب برترین رتبه فروش برای دومین سال متوالی از سوی سیبا موتور گزارش تصویری تجلیل از سیباموتور به عنوان برترین فروشنده محصولات FAW برترین رتبه فروش برای دومین سال متوالی به سیباموتور رسید سیباموتور در صدر پرفروش ترین نمایندگان FAW در جهان آیا DF و FAW ادغام می‌شوند؟
برگشت به بالا