برای تست اولین خودرو سئات در ایران ثبت‌نام کنید

عصر خودرو- شرکت کیهان‌ موتور آرین اولین و تنها نماینده محصولات سئات اسپانیا در ایران برنامه تست فنی این خودرو را برای متقاضیان فراهم کرده است.

Tuesday 01 November 2016 - 18:17:00

برای تست اولین خودرو سئات در ایران ثبت‌نام کنید

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، بر اساس اعلام این شرکت متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی این شرکت به آدرس : http://keyhanmotor.com برای آزمایش سئات لئون 5 درب ثبت‌نام کنند.
لئون 5 درب نخستین خودرو وارداتی ایران است که با امکان انتخاب پیشرانه به مشتریان عرضه می‌شود.به این ترتیب مشتریان می‌توانند یکی از گزینه‌های پیشرانه 1.4 لیتری فولکس واگن با حداکثر قدرت 150 اسب بخار یا پیشرانه 1.8 لیتری 170 اسب بخاری آئودی را برای نصب روی این خودرو انتخاب کنند.
قیمت این هاچ بک سئات با احتساب سود 28 درصدی مشارکت و هزینه 8.9 میلیون تومانی پلاک برای مدل مجهز به پیشرانه فولکس واگن در تحویل 120 روزه 134.4 میلیون‌تومان و برای مدل مجهز به موتور آئودی 154.1 میلیون‌تومان است.

برچسب ها

سئات
مطالب مرتبط بیشتر
جنگنده تمام‌الکتریکی سئات دومین قربانی پسابرجامی بعد از سئات در آستانه فرار از ایران چه کسانی و چگونه سئات اسپانیا را نیامده فراری دادند؟! قدرتمند‌ترین ساخته تاریخ سئات سئات به دنبال جایگزینی سوخت دیزل با CNG است رهاورد ماتادورها برای ایرانیان شو روم مرکزی SEAT در تهران در حال ساخت است جزئیات حضور سئات در نمایشگاه خودرو بارسلونا هاچبک کوچک اسپانیایی، با رویاهای بزرگ معین موتور نمایندگی رسمی سئات اسپانیا در ایران شد فولکس واگن اسپانیایی سودآور شد حضور احتمالی دو برند فولکس واگن در ایران علاقمندی خودروساز اسپانیایی برای ورود به بازار ایران رشد فروش بی‌سابقه سئات در دو ماه نخست 2017 آمادگی عصبانی ترین اسب اسپانیایی برای تاختن در جاده های کشور سئات آرونا؛ شاسی بلند رقیب نیسان جوک+تصاویر لئون کوپرا؛ هاچبک جدید 300 اسب بخاری سئات+عکس بازگشت سئات به ایران SEAT خودرویی مخصوص زنان! +تصاویر تصاویری از یک خودرو کمیاب در ایران اعلام جزئیات نسبی خودرو جدید سئات پلیس ایتالیا سوار بر سئات اسپانیایی سئات Alhambra مدل 2016 را ببینید سریع‌ترین استیشن جهنم سبز
Back to top