اعلام جزئیات نسبی خودرو جدید سئات

عصر خودرو: سئات در جریان برگزاری نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت ازخودرو مفهومی Sport Leon Cross رونمایی خواهد کرد.

Friday 18 September 2015 - 14:16:00

اعلام جزئیات نسبی خودرو جدید سئات

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مجله ماشین، این خودرو شاسی بلند سه در حاصل ترکیب طراحی خودروهای X – Perience و Cupra میباشد. شرکت تولید کننده در تنها اظهار نظرش در مورد این خودرو آن را مطابق با استانداردهای عملکردی و دینامیکی یک شاسی بلند مناسب زندگی شهری که می تواند مشتریان جوان را جذب کند معرفی کرده است.

در حال حاضر تنها می توانیم در مورد شاسی افزایش ارتفا یافته، صفحات پلاستیکی دور بدنه، سقف شیبدار و رینگ های بزرگ پنج پره آن صحبت کنبم. شایعات حاکی از آن است ک شاسی بلند Leon Cross Sport دارای یک موتور 2.0 لیتری توربو شارژ مشابه لئون کوپرای به روز رسانی شده به توان 290HP و گشتاور 350Nm است.

این خودرو دیفرانسیل جلو که البته میتوان انتظار نسخه دو دیفرانسیلیش را نیز داشت فعلا درهاله ای از ابهام قراردارد و انتشار اطلاعات بیشتر درباره اش به نمایشگاه فرانکفورت موکول شده است.

برچسب ها

سئات
مطالب مرتبط بیشتر
جنگنده تمام‌الکتریکی سئات دومین قربانی پسابرجامی بعد از سئات در آستانه فرار از ایران چه کسانی و چگونه سئات اسپانیا را نیامده فراری دادند؟! قدرتمند‌ترین ساخته تاریخ سئات سئات به دنبال جایگزینی سوخت دیزل با CNG است رهاورد ماتادورها برای ایرانیان شو روم مرکزی SEAT در تهران در حال ساخت است جزئیات حضور سئات در نمایشگاه خودرو بارسلونا هاچبک کوچک اسپانیایی، با رویاهای بزرگ معین موتور نمایندگی رسمی سئات اسپانیا در ایران شد فولکس واگن اسپانیایی سودآور شد حضور احتمالی دو برند فولکس واگن در ایران علاقمندی خودروساز اسپانیایی برای ورود به بازار ایران رشد فروش بی‌سابقه سئات در دو ماه نخست 2017 آمادگی عصبانی ترین اسب اسپانیایی برای تاختن در جاده های کشور سئات آرونا؛ شاسی بلند رقیب نیسان جوک+تصاویر لئون کوپرا؛ هاچبک جدید 300 اسب بخاری سئات+عکس برای تست اولین خودرو سئات در ایران ثبت‌نام کنید بازگشت سئات به ایران SEAT خودرویی مخصوص زنان! +تصاویر تصاویری از یک خودرو کمیاب در ایران پلیس ایتالیا سوار بر سئات اسپانیایی سئات Alhambra مدل 2016 را ببینید سریع‌ترین استیشن جهنم سبز
Back to top