«اختصاصی عصر خودرو»

سریع‌ترین استیشن جهنم سبز

عصر خودرو: سئات سال گذشته با ثبت اولین زمان زیر 8دقیقه برای یک خودرو دیفرانسیل جلو در نوربرگرینگ، حسابی سر و صدا کرد؛ حال با اتاق استیشن همان لئون کوپرای رکوردشکن، سریع‌ترین زمان این پیست جهنمی را برای یک خودرو استیشن به ثبت می‌رساند.

Friday 03 July 2015 - 16:56:00

سریع‌ترین استیشن جهنم سبز

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، جالب‌تر اینکه Leon ST Cupra با ثبت زمان 7 دقیقه و 58 ثانیه، در حالی سریع‌ترین استیشن پیست نوربرگرینگ نوردشلایف لقب می‌گیرد که با وجود 45 کیلوگرم وزن بیشتر نسبت به لئون کوپرای‌ هاچ‌بک، تقریبا نیم ثانیه سریع تر بوده. و با این حساب، 11 ثانیه سریع‌تر از RS4 Avant آئودی است که از سال 2006، سریع ترین استیشن نوربرگرینگ بوده.
تازه برعکس RS4 Avant مجهز به پیشرانه V8 و سامانه انتقال قدرت به هر چهار چرخ، لئون کوپرای استیشن دارای پیشرانه 2.0 لیتری توربو 276 اسبی است که 350 نیوتن‌متر گشتاورش، از مسیر یک گیربکس DSG (آپشنال)، تنها به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

*مجید رقیبی

برچسب ها

سئات
مطالب مرتبط بیشتر
جنگنده تمام‌الکتریکی سئات دومین قربانی پسابرجامی بعد از سئات در آستانه فرار از ایران چه کسانی و چگونه سئات اسپانیا را نیامده فراری دادند؟! قدرتمند‌ترین ساخته تاریخ سئات سئات به دنبال جایگزینی سوخت دیزل با CNG است رهاورد ماتادورها برای ایرانیان شو روم مرکزی SEAT در تهران در حال ساخت است جزئیات حضور سئات در نمایشگاه خودرو بارسلونا هاچبک کوچک اسپانیایی، با رویاهای بزرگ معین موتور نمایندگی رسمی سئات اسپانیا در ایران شد فولکس واگن اسپانیایی سودآور شد حضور احتمالی دو برند فولکس واگن در ایران علاقمندی خودروساز اسپانیایی برای ورود به بازار ایران رشد فروش بی‌سابقه سئات در دو ماه نخست 2017 آمادگی عصبانی ترین اسب اسپانیایی برای تاختن در جاده های کشور سئات آرونا؛ شاسی بلند رقیب نیسان جوک+تصاویر لئون کوپرا؛ هاچبک جدید 300 اسب بخاری سئات+عکس برای تست اولین خودرو سئات در ایران ثبت‌نام کنید بازگشت سئات به ایران SEAT خودرویی مخصوص زنان! +تصاویر تصاویری از یک خودرو کمیاب در ایران اعلام جزئیات نسبی خودرو جدید سئات پلیس ایتالیا سوار بر سئات اسپانیایی سئات Alhambra مدل 2016 را ببینید
Back to top