نظارت بر خودرویی‌ها بیشتر می‌شود

گارانتی به آپشن‌ها اضافه شد

عصر خودرو- مدیر کل نظارت سازمان حمایت گفت: حداقل گارانتی برای عرضه کننده 2 سال است که این موضوع به آپشن‌ها اضافه شد و عرضه کنننده می‌تواند زمان خدمات پس از فروش را افزایش دهند.

Tuesday 26 July 2016 - 14:29:00

گارانتی به آپشن‌ها اضافه شد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از میزان، میرآخور لو در برنامه روی خط خبر شبکه خبر در خصوص ابلاغیه جدید تعویض و تعمیر قطعات خودرو در دوره گارانتی گفت: در ابلاغیه جدید نظات بیشتری بر نحوه خدمات رسانی بر مشتریان خواهیم داشت به علاوه نظارت بر پیش فروش خودروها با دارا بودن موجودی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: حداقل گارانتی برای عرضه کننده 2 سال است که این موضوع به آپشن‌ها اضافه شد و عرضه کنننده می‌تواند زمان خدمات پس از فروش را افزایش دهند.

میر آخورلو در توضیح نحوه نظارت بر تولید گفت:  شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مراحل تولید نظارت کافی را بر روند کاری عرضه کنندگان دارد.

مدیر کل نظارت سازمان حمایت تصریح کرد: مشتریانی که از نحوه خدمات پس از فروش عرضه ککنده راضی نبوده‌اند می‌توانند شکایات خود را به وزارت صنعت و معدن استان خود ارائه داده و از این طریق پیگیری کنند و یا برای طرح دعوی می‌توانند با شماره 124 تماس بگیرند.

برچسب ها

گارانتی
مطالب مرتبط بیشتر
سامانه ثبت اطلاعات گارانتی نیازمند اصلاحات اساسی است 450 هزار دستگاه خودرو در کشور توسط واسطه‌ها انبار شده است مصرف کنندگان به اعتبار گارانتی خودروهای صفر کیلومتر توجه کنند! مهلت 3ماهه خریداران خودروی صفرکیلومتر برای فعال کردن گارانتی قطعات و خدمات خودرو در محل سایپا گارانتی سایپایدک دارد تمدید گارانتی خودروهای کیاموتورز به‌ علت کرونا تلاش هیوندای برای آرامش مشتریان هدایای یلدایی پرشیاخودرو اعلام شد سپری برای سرمایه شما مدت گارانتی خودرو با سن معافیت معاینه فنی تناسب داشته باشد خودروسازان گارانتی تعمیر و قطعات را جدی بگیرند نصب اقلام آپشن خارج از شبکه نمایندگی‌ها موجب باطل شدن گارانتی خودرو می‌شود تعویض خودرو معیوب مشتری با خودرو نو از سوی اتوخسروانی نهایت لذت رانندگی ادامه دارد کارت گارانتی خودروهای وارداتی بازنگری و اصلاح شد افزایش گارانتی دنا پلاس به 50 هزار کیلومتر تعمیر خودرو در دوره گارانتی رایگان است حمل خودروهای در راه مانده در دوره گارانتی رایگان است مدت زمان گارانتی تریلرهای تولیدی مجتمع صنعتی ماموت افزایش یافت خودروهای داخلی و خارجی حداقل دو سال گارانتی می‌شوند چطور خودرو از گارانتی خارج می‌شود؟ بهانه‌تراشی برای صدور کارت گارانتی؟ حمل خودروهای تحت گارانتی رایگان شد گارانتی موتورسیکلت یک ساله شد آیا امکان دریافت گارانتی برای خودروهای غیر شرکتی نیز وجود دارد؟
Back to top