آیا امکان دریافت گارانتی برای خودروهای غیر شرکتی نیز وجود دارد؟

عصر خودرو- پاسخ این سوال، مثبت است. همان طور که می دانید، اکثر اتومبیل های خارجی به دو صورت شرکتی و غیر شرکتی در بازار داخلی عرضه می شوند که البته نوع دوم در میان فروشندگان خودرو، به مدل "وارداتی" معروف است.

Thursday 16 June 2016 - 17:00:00

آیا امکان دریافت گارانتی برای خودروهای غیر شرکتی نیز وجود دارد؟

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، منظور از مدلهای وارداتی، خودروهایی هستند که خارج از شبکه نمایندگی و توسط واردکنندگان شخصی به کشور وارد می شوند و به همین خاطر، از گارانتی شرکتی برخوردار نیستند و معمولا با قیمتی کمتر از نمونه مشابه شرکتی به فروش می رسند، به طوری که در برخی از مدلهای لوکس، اختلاف قیمت مدل گارانتی دار و بدون گارانتی به بیش از 30 میلیون تومان نیز می رسد. اما اکثر خریداران و حتی فروشندگان خودرو از این موضوع بی خبر هستند که بسیاری از اتومبیل های وارداتی غیر شرکتی نیز می توانند طی انجام مراحل اداری مربوطه و البته تائید نظر کارشناسان نمایندگی و پرداخت تعرفه تعیین شده، از گارانتی شرکتی برخوردار شوند که البته در حال حاضر، این امکان فقط برای بعضی از برندها (مانند مرسدس بنز) وجود دارد و ضمنا یکی از مهمترین شروط آن،‌تایید صحت میزان کارکرد و همچنین اصالت اتومبیل و آپشن های آن توسط نمایندگی است. یقینا تعرفه تعیین شده جهت دریافت گارانتی برای هر خودرو، با توجه به مواردی از جمله مدل،قیمت و سال ساخت آن متفاوت است و واردکنندگان و خریداران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و آگاهی از شرایط آن، به مراکز خدمات پس از فروش نمایندگی‌ها مراجعه کنند.

برچسب ها

گارانتی
مطالب مرتبط بیشتر
سامانه ثبت اطلاعات گارانتی نیازمند اصلاحات اساسی است 450 هزار دستگاه خودرو در کشور توسط واسطه‌ها انبار شده است مصرف کنندگان به اعتبار گارانتی خودروهای صفر کیلومتر توجه کنند! مهلت 3ماهه خریداران خودروی صفرکیلومتر برای فعال کردن گارانتی قطعات و خدمات خودرو در محل سایپا گارانتی سایپایدک دارد تمدید گارانتی خودروهای کیاموتورز به‌ علت کرونا تلاش هیوندای برای آرامش مشتریان هدایای یلدایی پرشیاخودرو اعلام شد سپری برای سرمایه شما مدت گارانتی خودرو با سن معافیت معاینه فنی تناسب داشته باشد خودروسازان گارانتی تعمیر و قطعات را جدی بگیرند نصب اقلام آپشن خارج از شبکه نمایندگی‌ها موجب باطل شدن گارانتی خودرو می‌شود تعویض خودرو معیوب مشتری با خودرو نو از سوی اتوخسروانی نهایت لذت رانندگی ادامه دارد کارت گارانتی خودروهای وارداتی بازنگری و اصلاح شد افزایش گارانتی دنا پلاس به 50 هزار کیلومتر تعمیر خودرو در دوره گارانتی رایگان است حمل خودروهای در راه مانده در دوره گارانتی رایگان است مدت زمان گارانتی تریلرهای تولیدی مجتمع صنعتی ماموت افزایش یافت خودروهای داخلی و خارجی حداقل دو سال گارانتی می‌شوند چطور خودرو از گارانتی خارج می‌شود؟ بهانه‌تراشی برای صدور کارت گارانتی؟ حمل خودروهای تحت گارانتی رایگان شد گارانتی به آپشن‌ها اضافه شد گارانتی موتورسیکلت یک ساله شد
Back to top