رضایت از فرایند فروش خودرو در ایران کاهش یافت

عصر خودرو- براساس جدیدترین ارزیابی صورت گرفته میزان رضایتمندی مشتریان از فرایند فروش خودروهای سواری در ایران در زمستان 1394 نسبت به سه ماهه قبل از آن (پاییز 1394) کاهش یافته است.

Tuesday 26 July 2016 - 10:56:00

رضایت از فرایند فروش خودرو در ایران کاهش یافت

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با 256 هزار و 166 نفر از خریداران خودروهای سواری عرضه شده از سوی 17 شرکت خودروساز و واردکننده خودرو در ایران در سال گذشته (1394) مصاحبه کرده که نتایج آن نشان‌دهنده کاهش رضایتمندی مشتریان از فرایند فروش این محصولات در ایران در سه ماهه چهارم سال گذشته است.

براساس نتایج این ارزیابی در حالی میانگین رضایتمندی مشتریان از فرایند فروش خودروهای سواری در ایران در زمستان 1394 معادل 640 امتیاز از هزار امتیاز بوده است که این شاخص در سه ماهه قبل از آن (پاییز 1394) معادل 641 امتیاز از هزار امتیاز بوده است. البته میانگین رضایتمندی مشتریان از فرایند فروش خودروهای سواری در زمستان 1394 نسبت به سه ماهه اول و دوم این سال (بهار و تابستان 1394) افزایش یافته است. بهار 1394 میانگین رضایتمندی مشتریان از فرایند فروش خودروهای سواری در ایران معادل 606 از هزار امتیاز و تابستان این سال معادل 601 از هزار امتیاز بوده است.

برچسب ها

قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
"تاخیر در تحویل" داد مشتریان خودرو را درآورد! کسب بالاترین انطباق با الزمات قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو توسط سایپایدک فشار حمایت از خودرو داخلی بر دوش مصرف کنندگان است نامه کمیسیون صنایع و معادن مجلس به سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در زمینه «افزایش قیمت خودرو» استرداد 1500 خودرو در یک سال هشدار سازمان حمایت به خریداران خودرو افزایش نرخ حمل و نقل تا پایان فروردین ماه سال آینده ممنوع است پیش فروش خودرو صرفاً پس از اخذ مجوز از وزارت صمت مجاز است مردم از خودروسازان چه می‌خواهند!؟ ماموت خودرو، بهمن موتور و کارمانیا به لیست شرکت های دارای مجوز پیش فروش اضافه شدند 13 شرکت مجوز واردات و پیش فروش خودرو گرفتند+ اسامی شمارش معکوس برای کاهش نرخ سود خودروسازان آغاز شد قانونی که عرضه‌کنندگان خودرو رعایت نمی‌کنند! عرضه‌کنندگان خودرو به قانون تمکین نمی‌کنند! واردات خودرو متوقف نشده رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات خودرو افزایش می‌یابد!؟ سایپایدک گواهینامه طلایی حمایت از مصرف کننده را کسب کرد پژو 2008 مشمول الزام پیش‌پرداخت 50 درصدی قانون حمایت مصرف‌کنندگان خودرو نمی‌شود پرداخت سود مشارکت در پیش‌فروش خودرو الزامیست هشدار سازمان حمایت به متقاضیان پیش‌خرید خودرو تعمیر خودرو در دوره گارانتی رایگان است آیین نامه جدید حمایت از مصرف کنندگان رضایت مشتری خودرو را افزایش داد 2 راه حل برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو سرانجام شکایت از خودروسازان خدمات پس از فروش خودرو با "بالگرد" الزام وزارت صنعت به حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو حضور شرکت‌های خارجی در ایران به شرط داشتن نمایندگی و خدمات پس از فروش پلتفرم برخی خودروهای قدیمی کنار گذاشته می شود حداکثر زمان رسیدگی به شکایات مصرف‌کنندگان خودرو چند روز است؟ قبل از پیش‌خرید خودرو استعلام کنید! درج آگهی پیش‌فروش خودرو بدون مجوز وزارت صنعت ممنوع شد فروشنده خودرو حق دریافت بیش از 50 درصد پیش پرداخت را ندارد نهادینه شدن شعار حق با مشتری در ایران حقوق مصرف‌کنندگان خودرو حفظ می‌شود!؟ چگونگی پرداخت سود انصراف از خرید خودرو موتورسیکلت مشمول خسارت توقف در تعمیرگاه شد اقدام دولت برای تامین حقوق مصرف‌کنندگان خودرو داخلی‌سازی به کاهش کیفیت خودرو منجر نشود کمیته خودرو ویژه حمایت از حقوق مصرف کننده در اصفهان فعالیت خود آغاز کرد عهد خودروسازان 10 ساله شد طرح "تعویض خودرو" اجرایی نشد! تفسیری واحد از حقوق مصرف‌کنندگان خسارت "توقف" سواری‌ها تعیین شد فاکتور فروش خودرو شفاف می‌شود اصلاحیه‌ای بر اصلاحیه واردکنندگان غیررسمی خودرو اجازه واردات ندارند بیشترین شکایت مصرف کنندگان اقلام پرمصرف در حوزه خودرو است خدمات خودرو مشمول گارانتی شد آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو ابلاغ شد جریمه تاخیر در تحویل خودرو اجرایی شد شرایط اعلام قیمت خودرو در قانون جدید
Back to top