مشکی مخملی 4 میلیون دلاری

عصر خودرو: فضای درونی این خودرو نیز با محیط بیرونی هماهنگی کاملی داشته و از ترکیب چرم سیاه، دوخت‌های درشت قرمز و کمربندهای ایمنی قرمز ساخته شده است.

Sunday 17 July 2016 - 14:41:00

مشکی مخملی 4 میلیون دلاریمشکی مخملی 4 میلیون دلاریمشکی مخملی 4 میلیون دلاریمشکی مخملی 4 میلیون دلاری

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از کار اسکوپ،  اکثریت قریب به اتفاق لافراری‌های سقف‌داری که از کارخانه بیرون می‌آیند زرد ، قرمز یا مشکی براق هستند. البته در این میان نمونه‌های شیک و زیباتری نیز به چشم می‌خورند.

 تنها 3 دستگاه از لافراری‌های موجود به رنگ مشکی مخملی رنگ‌آمیزی شده است. این مدل از خودرو با وجود استفاده از ترکیب رنگ‌های مات کامل درخشندگی خود را در برابر نور آفتاب نشان می‌دهد. ترکیب مشکی مات و براق روی قوس‌های خودرو و ورودی‌های گسترده هوا بر زیبایی خودرو می‌افزاید. چرخ‌ها نیز در این نمونه منحصربه‌فرد با آلیاژهای مشکی براق با رینگ‌های پنج‌پر و کالیپر‌های قرمز رنگ روشن طراحی شده است.

این مدل برای مشتریان وسوسه‌انگیز است. فضای درونی این خودرو نیز با محیط بیرونی هماهنگی کاملی داشته و از ترکیب چرم سیاه، دوخت‌های درشت قرمز و کمربندهای ایمنی قرمز ساخته شده است.

این مدل از لافراری در ماه آینده در حراجی بزرگ "مکیوم منوتری" به مزایده گذاشته می‌شود. انتظار می‌رود با توجه به بازار لافراری ا

برچسب ها

لافراریکمربند ایمنی
مطالب مرتبط بیشتر
بستن کمربند ایمنی برای همه سرنشینان خودرو الزامی است ایده جدید یک شرکت خودروسازی برای ترویج بستن کمربند ایمنی کمربند ایمنی عاملی برای بازدارندگی تصادف جاده ای است 72 درصد سرنشینان عقب کمربند ایمنی نمی‌بندند استفاده از کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب اجباری است کاهش شدت صدمات سوانح رانندگی با بستن کمربند ایمنی محقق می شود استفاده از کمربند ایمنی برای همه دانش‌آموزان در سرویس مدارس الزامی است مگان 47 میلیونی شد چالشِ فروش گیره‌های مخصوص رانندگی بدون کمربند ایمنی نبستن کمربند ایمنی سرنشینان عقب خودرو در جاده، جریمه دارد افزایش تمایل رانندگان تهرانی به استفاده از کمربند ایمنی کاهش 47 درصدی تخلف عدم استفاده از کمربند ایمنی در 5 سال اخیر بستن کمربند ایمنی برای همه سرنشینان خودروها الزامی است گران‌ترین اتومبیل‌های جهان در سال2017 /تصاویر اعلام قیمت تندر 90 فیس‌لیفت سایپا نوآوری‌های شفابخش جریمه نبستن کمربند ایمنی چقدر است؟ کمربندایمنی شانس زنده ماندن در تصادفات را 5 برابر بیشتر می‌کند کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب خودروها الزامی است بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب خودروها در جاده الزامی است مردم هنوز فکر می‌کنند در صندلی عقب خودرو نیازی به بستن کمربند نیست آمریکایی‌ها در بستن کمربند ایمنی صندلی های عقب سهل‌انگارند خودروی لوکس برقی که از فراری هم سریع تر است استفاده از کمربند ایمنی خطر مرگ را تا چند درصد کاهش می دهد؟ استفاده سرنشینان جلو خودروها از کمربند ایمنی الزامی است فراخوان جهانی ایربگ و کمربند 400 هزار خودرو مرگ سه کودک مازندرانی به خاطر نبستن کمربند ایمنی خودرو گرانترین خودرو قرن +عکس آخرین فراری "لافراری" 7 میلیون دلار فروخته شد فراری نسخه کروکی لافراری افسانه ای را رو کرد کمربند ایمنی، تزئینی نیست معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: فراری لافراری درخواست غرامت برای نفروختن یک خودرو +عکس اولین تصاویر از لافراری اسپایدر پیش از نمایشگاه پاریس مدیرعامل فراری تولید لافراری اسپایدر را تایید کرد لافراری اسپایدر خصوصی رونمایی شد وقتی هابلوت و فراری ساعت می سازند چه میزان نیرو و عملکرد برای یک خودرو کافی است؟ وایلد توئِلو؛ تازه‌واردی که لافراری را به چالش می کشد!
Back to top