تزریق مدرنیته در کالبد یک افسانه کلاسیک

عصر خودرو: آنچه که می بینید، ماستنگ فست‌بک مدل 67 بی‌نظیری است که به سبک مدرن و با استفاده از اجزا و زیرسازی مدرن، بازسازی شده است.

Friday 03 June 2016 - 20:24:00

تزریق مدرنیته در کالبد یک افسانه کلاسیکتزریق مدرنیته در کالبد یک افسانه کلاسیکتزریق مدرنیته در کالبد یک افسانه کلاسیکتزریق مدرنیته در کالبد یک افسانه کلاسیکتزریق مدرنیته در کالبد یک افسانه کلاسیکتزریق مدرنیته در کالبد یک افسانه کلاسیکتزریق مدرنیته در کالبد یک افسانه کلاسیکتزریق مدرنیته در کالبد یک افسانه کلاسیکتزریق مدرنیته در کالبد یک افسانه کلاسیکتزریق مدرنیته در کالبد یک افسانه کلاسیکتزریق مدرنیته در کالبد یک افسانه کلاسیکتزریق مدرنیته در کالبد یک افسانه کلاسیکتزریق مدرنیته در کالبد یک افسانه کلاسیکتزریق مدرنیته در کالبد یک افسانه کلاسیکتزریق مدرنیته در کالبد یک افسانه کلاسیکتزریق مدرنیته در کالبد یک افسانه کلاسیکتزریق مدرنیته در کالبد یک افسانه کلاسیکتزریق مدرنیته در کالبد یک افسانه کلاسیک

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، این مخلوق گاراژ Restomod Store از موتور Coyote V8 نسل قبل ماستنگ GT بهره می برد که البته به سیستم سوپرچارجر حجیم Magnuson MP2300 TVS نیز مجهز شده است. از دیگر مشخصه های فنی قابل توجه در این ماستنگ 67 دلفریب، ترمز های قدرتمند ویلوود و استفاده از فنربندی عقب مستقل Heidts Pro-G به جای پیکربندی محور ثابت مدل استاندارد است که مانورپذیری به مراتب بهتری به آن می دهد.
ماستنگ فست‌بک مدل 67 گاراژ رستومود اولین بار در سِماشو سال 2013 به نمایش درآمد. لازم به ذکر است خودرو هایی از این دست با قیمتی در محدوده 200 هزار دلار خرید و فروش می شوند.

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

برچسب ها

فورد ماستنگ
Back to top