جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!

عصر خودرو: اسپیه‌ناژ یا به زبان خودمان، "جاسوسی"، نامی است که برداران رینگ، جیم و مایک برای این مخلوق مرموز خود انتخاب کرده اند؛ یک ماستنگ فَست‌بَک مدل 1965 با بدنه ای کاملا از جنس فیبرکربن و نیروگاه V8 7.0 لیتری 959 اسبی!

Wednesday 11 November 2015 - 20:10:00

جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی!

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، نام اسپیه‌ناژ به خاطر هویت ناشناخته مالک این ماستنگ انتخاب شده و برای هر چه مرموز تر ساختن آن، رنگ بدنه سبز مات مخصوصی سطوح فیبرکربنی اتاق کلاسیک و خوش‌فرم آن را پوشانده که سبز جاسوسی (Spy Green) نام دارد. این اتاق فیبرکربنی بر روی چرخ های سفارشی HRE با قطر 18 اینچ در محور جلو و 19 اینچ در محور عقب سوار است که با تایر های فاق‌کوتاهی با پهنای 295 و 345 میلیمتر پوشش یافته اند. پشت این رینگ های خوش‌استیل نیز دیسک های 355 میلیمتری منفذدار سیستم ترمز قدرتمند بائر خودنمایی می کنند. با توجه به 959 اسب‌بخار قدرت و 1.163 نیوتن‌متر گشتاور بیشینه ای که موتور LS9 مجهز به سوپرچارجر ویپِل، برای Espionage تولید می کند، داشتن توان توقف بالا یکی از ملزومات این ماستنگ فست‌بک وحشی است. انتقال این توان ویرانگر به چرخ های عقب، بر عهده گیربکس 6 سرعته سفارشی Tremec T56 است. و طبیعی است که ارتقاء حداکثری فرمانپذیری، متناسب با این پیشرانه فوق‌العاده قدرتمند، فنربندی و سیستم فرمان نیز با استفاده از اجزای افترمارکت مورد بازبینی قرار گرفته.
کامل کننده این تغییرات، ساخت کابینی سفارشی برای Mustang Fastback Espionage بوده که پوشش کامل این محیط با چرمی همرنگ بدنه، باریکه تزئینی پرچ شده به کنسول از جنس آلومینیوم و یک فرمان اسپرت کلاسیک با غربیلک چرمی بارزترین مشخصه های آن هستند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

فورد ماستنگ
Back to top