نسل جدید سوپرماستنگ های اجاره ای

عصر خودرو: هرتز، شرکت آمریکایی اجاره خودرو که امروز در 150 کشور دنیا دارای نمایندگی است، 50 سال پیش سری خاصی از GT-350 های شلبی را تحت برنامه "اجاره یک خودرو مسابقه ای" به ناوگان خودرو های اجاره ای خود اضافه کرد.

Saturday 26 March 2016 - 23:27:00

نسل جدید سوپرماستنگ های اجاره اینسل جدید سوپرماستنگ های اجاره اینسل جدید سوپرماستنگ های اجاره اینسل جدید سوپرماستنگ های اجاره اینسل جدید سوپرماستنگ های اجاره اینسل جدید سوپرماستنگ های اجاره اینسل جدید سوپرماستنگ های اجاره اینسل جدید سوپرماستنگ های اجاره اینسل جدید سوپرماستنگ های اجاره ای

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شلبی امریکن در کل هزار دستگاه GT350-H برای هرتز تولید کرد اما همکاری این دو به همین جا ختم نشد، شلبی پس از 40 سال، نسل دوم سوپرماستنگ های اجاره ای هرتز را برپایه ماستنگ GT مدل 2006 (ماستنگ نسل پنج) معرفی کرد که این بار هم تیراژی محدود به هزار دستگاه داشت (500 دستگاه کوپه و 500 دستگاه کانورتیبل). حال به عنوان یادبود پنجاه سالگی GT350-H، فورد، شلبی و هرتز نسل سوم سوپرماستنگ های اجاره ای هرتز را در نمایشگاه بین‌المللی خودرو نیویورک به نمایش درآورده اند.
از نسل جدید که به زودی به ناوگان خودرو های اجاره ای هرتز در فرودگاه های منتخب ایالات متحده آمریکا اضافه خواهد شد، تنها 140 دستگاه ساخته شده که همگی دارای رنگ بدنه ای سیاه با نوار های مسابقه ای بدنه به رنگ طلایی هستند. در کنار این ترکیب رنگ مشخص هرتز و همچنین، براگیر جلو و بالچه عقب فیبرکربنی، 2016 Ford Shelby GT-H از چرخ های 19 اینچی آلومینیومی سیاه رنگ بهره می برد که با تایر های چهار فصل میشلین پایلوت اسپرت پوشش یافته اند. والبته در جای جای بدنه، کابین و محفظه موتور آن می توان نشان های متعدد شلبی امریکن، فورد پرفورمنس و هرتز را یافت.
از آنجایی که شلبی GT-H های جدید هرتز برپایه ماستنگ GT مدل 2016 توسعه یافته اند، همگی از نیروگاه کایوتی V8 به حجم 5.0 لیتر بهره می برند. هنوز اطلاعات فنی این پیشرانه منتشر نشده اما انتظار می رود کمی قدرتمندتر از نمونه استاندارد باشند که با 435 اسب‌بخار قدرت، توان تولید حداکثر گشتاوری برابر با 542 نیوتن‌متر را دارد. در کنار این قدرت بیشتر، 2016 Shelby GT-H از پکیج هندلینگ فورد ریسینگ نیز بهره می برد.
اجاره Shelby GT-H های جدید هرتز از اواسط خرداد ماه در قالب کلکسیون آدرنالین این شرکت آغاز خواهد شد.

برچسب ها

فورد ماستنگ
Back to top