رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی قم

همایش موتور سنگین، کراس و خودروهای آفرود در قم برگزار می‌شود

عصر خودرو- رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی استان قم از برگزاری همایش موتور سنگین، کراس و خودروهای آفرود، کلاسیک و اسپورت در قم خبر داد.

Saturday 21 May 2016 - 15:14:00

همایش موتور سنگین، کراس و خودروهای آفرود در قم برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سید کاظم صالحی  اظهار داشت: هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی استان قم برگزاری یک همایش بزرگ و دیدنی را در ورزشگاه یادگار امام قم در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: همایش بزرگ موتور سنگین، کراس و خودروهای آفرود، کلاسیک و اسپورت در قم برگزار می‌شود و زمان برگزای این همایش روز جمعه 7 خرداد در نظر گرفته شده است.

رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی قم گفت: این همایش از ساعت 11 پیش از ظهر روز جمعه 7 خرداد در ورزشگاه یادگار امام قم آغاز می‌شود و تا ساعت 15 ادامه خواهد داشت.

صالحی بیان داشت: در حال حاضر رشته‌های زیر مجموعه موتورسواری و اتومبیلرانی در قم در حال گسترش است البته در گذشته با مشکل پیست مواجه بوده‌ایم اما در حال حاضر پیست ورزشگاه یادگار امام قم تا حدی پاسخگوی نیاز ما است.

وی عنوان کرد: هیئت موتوسواری و اتومبیلرانی قم تنها در حوزه ورزش فعالیت ندارد بلکه اعضای خانواده این رشته در قم هر زمان که لازم بوده به یاری سایر دستگاه‌ها شتافته‌اند و همکاری موتورسواران قمی با جمعیت هلال احمر در ایام نوروز از جمله این همکاری‌ها است.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی استان قم تصریح کرد: برای اولین بار در کشور، طرح امداد و نجات نوروزی با موتورهای ورزشی انجام  شد و تیم موتورسواران ورزشی به همراه امدادگران مجرب در هنگام اعلام حادثه، به‌عنوان تیم پیشرو و ارزیاب به محل اعزام می‌گشتند و اقدامات اولیه را انجام می‌دادند تا گروه‌های کمک رسان در محل حاضر شوند.

 

 

برچسب ها

مسابقات موتورسواری
Back to top