تیم ملی موتور کراس در مسابقات جام ملل فرانسه شرکت می‌کند

عصر خودرو : سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در نشست با مسئول کمیته موتور کراس از اعزام تیم ملی موتور کراس به رقابتهای جام ملل که مهر ماه سال جاری در فرانسه برگزار میشود خبر داد.

Monday 01 June 2015 - 16:22:00

تیم ملی موتور کراس در مسابقات جام ملل فرانسه شرکت می‌کند

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، مسابقات جام ملل معروف  به مسابقات المپیک موتور کراس، یکی از مهمترین رویدادهای مهم جهانی است که هرسال در کشورهای مختلف با حضور برترین‌های این رشته ورزشی انجام و کشورهای حاضر در این رویداد جهت دفاع از نام و جایگاه کشورشان در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

بر این اساس سرپرست فدراسیون موتورسواری در نشست با مسئول کمیته موتور کراس از تشکیل فوری تیم ملی جهت حضور شایسته کشورمان در این مسابقات خبر داد و بر فوریت تشکیل تیم ملی و اردوهای آماده‌سازی جهت حضور در رقابته‌ای ملی تاکید کرد.

صیدانلو در ادامه خاطر نشان کرد: تقویت و پیگیری امورات مربوط به تیم ملی موتور کراس در دستور کار و ورزشکاران این رشته ورزشی تحت حمایت فدراسیون قرار خواهند گرفت.

همچنین در این نشست در خصوص میزبانی کشورمان جهت برگزاری یک دوره از مسابقات موتور کراس جهانی در جزیره کیش بحث و تبادل نظر شد و در همین راستا مقرر شد پس از هماهنگی‌های لازم، تاریخ برگزاری این رقابت‌ها پس از توافقات نهایی با مسئولان برگزار کننده موتور کراس جهانی  مشخص و اعلام شود.

برچسب ها

مسابقات موتورسواری
Back to top