مدیرعامل فرهنگی ورزشی شهرداری اراک:

مسابقات قهرمانی موتور کراس در اراک برگزار می‌شود

عصر خودرو: مدیرعامل فرهنگی ورزشی شهرداری اراک گفت: مسابقات موتور کراس و انتخاب اعضای تیم ملی در پیست موتورسواری شهیدان شیری اراک اجرا می‌شود.

Friday 07 August 2015 - 10:09:00

مسابقات قهرمانی موتور کراس در اراک برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، حمید کربلایی حسنی با اشاره به شهدای 5 مرداد اظهار داشت: به‌منظور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا و انتخاب اعضای تیم ملی در رشته موتور کراس مسابقاتی در پیست موتورسواری شهیدان شیری برگزار می‌شود.
وی افزود: ورزش بسیار نشاط بخش است، ولی موتور کراس یکی از مهیج‌ترین رشته‌های ورزشی است و افراد زیادی در این رشته فعالیت می‌کنند و روز به روز به مشتاقان این ورزش افزوده می‌شود، به‌ویژه که بیشتر افراد مشغول در این زمینه جوانان هستند.
مدیرعامل فرهنگی ورزشی شهرداری اراک تصریح کرد: جوانان استان مرکزی هم از این فعالیت غافل نبوده و در سطح استان به‌ویژه اراک مشتاقان زیادی وجود دارد و به همین دلیل با حضور جوانان فعال در این عرصه مسابقات انتخابی اعضای تیم ملی در اراک برگزار می‌شود.
کربلایی حسنی خاطرنشان کرد: از امکانات و تجهیزات و نحوه برگزاری این مسابقات در پیست شهیدان شیری بازدید شده و تمامی امکانات برای برگزاری این مسابقات مهیا شده است.
وی گفت: از ورزشکاران حضور یافته در این مسابقه تعدادی برای مسابقات کشوری و مسابقات جهانی انتخاب می‌شود تا برای کشور افتخار به‌دست بیاورند و این کار نیازمند استعدادیابی درست و کامل در این زمینه است.
مدیرعامل فرهنگی ورزشی شهرداری اراک تصریح کرد: برای استعداد‌یابی درست باید به بهداشت، توانایی بیومتری، وراثت، تسهیلات و امکانات ورزشی و شرایط آب و هوایی از جمله عوامل استعدادیابی است و وجود متخصص، میزان آگاهی، اوج اجرا مراحل پیشرفت ورزشکار است.
کربلایی حسنی افزود: مسابقات موتور کراس و انتخاب اعضای تیم ملی در پیست موتورسواری شهیدان شیری اراک اجرا می‌شود.

برچسب ها

مسابقات موتورسواری
Back to top