فولکس واگن یک SUV 7 نفره جدید رو کرد

عصر خودرو- فولکس واگن به زودی ساخت یک اس یو وی سایز متوسط هفت نفره را در آمریکا شروع خواهد کرد و این شرکت به تازگی سرنخ هایی را درباره طراحی ظاهری این خودرو منتشر کرده است.

Thursday 05 May 2016 - 22:15:00

فولکس واگن یک SUV 7 نفره جدید رو کرد

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از اتوگاید، تولید انبوه این خودرو اواخر امسال در کارخانه فولکس واگن در چاتانوگا شروع خواهد شد.

تصاویر پاپاراتزی قبلی از کانسپت کراس بلو فولکس واگن در سال 2013، یک ایده نسبی از ظاهر این اس یو وی را در اختیار ما قرار داده بود. اما تنها جزئیاتی که از این تصویر قابل مشاهده است خطوط جدید کار شده روی کاپوت خودرو است.
اس یو وی جدید فولکس واگن روی نسخه کشیده پلتفرم MQB ساخته شود و با فورد اکسپلولر، شورولت تراورس و تویوتا هایلندر رقابت خواهد کرد.
این اولین مورد از کراس اورها و اس یو وی های جدید خودروساز آلمانی است که سعی دارد جایگاه بیشتری را در بازار خودرو آمریکا برای خود دست و پا کند.

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

فولکس واگن جدیداس یو وی
مطالب مرتبط بیشتر
فروش SUV های خود را افزایش می‌دهیم به زودی خودروهای SUV انتخاب اول مشتریان در دنیا خواهد شد پژو-سیتروئن جلوی تولید SUV پرچمدار اوپل را می‌گیرد DBX، اولین شاسی بلند استون مارتین+تصاویر و مشخصات پیشرانه تویوتا تولید خودرو در مکزیک را به تاخیر انداخت نمایش اولین تصاویر رسمی از "تی- راک" فولکس‌واگن (+عکس) "کج‌دار و مریز" فراری برای ورود به بازار شاسی بلندها آغاز فروش ویژه شاسی بلند BYD S6همزمان با نمایشگاه خودرو مشهد فورد SUV‌های معیوب پلیس آمریکا را تعمیر می‌کند استقبال جگوار از تولید خودروهای کوچک تر امید تویوتا به بازار با "هیولای زیبا" لندروور با بنتلی سرشاخ می‌شود شاسی‌بلند خشن و لوکس اسپایکر رقیب اوروس لامبورگینی حقوق مدیران فولکس واگن محدود می‌شود افزایش 38 درصدی سوددهی رنو در سال 2016 قطعات SUVهای محبوب بازار خودروهای کراس اوور با SUV چه تفاوت‌هایی دارند؟ جعبه دنـده کمک‌رسان پنجشنبه منتظر یک بروزرسانی در گلف جدید باشید اطلسی از فولکس‌واگن فناوری خودران محبوبیت SUV ها را از بین خواهد برد شاسی بلند جدید فولکس واگن +عکس پورشه ساخت یک اس یو وی کوچک را در سر دارد 10 SUV کوچک برتر دنیا فولکس واگن برای اصلاح هزاران خودروی آلاینده مجوز گرفت نسل آتی اس یو وی الکتریکی مرسدس به زودی معرفی می‌شود جانشین کوتوله یک SUV بلندقد پژو 3008 رقیب سرسخت نیسان قشقایی و رنو قاچار+تصاویر ایده ساخت بوگاتی SUV؛ احمقانه یا خارق العاده! جگوار دیگر استیشن نمی سازد گستامپ در آمریکا کارخانه افتتاح می‌کند فولکس، رکورددار رشد فروش در کانادا کاهش دو هزار شغل در مان ماشین فولکس واگن شاران فولکس واگن چهار تکه می‌شود مرگ تدریجی موتور VR6 فولکس‌واگن فولکس واگن برای تولید خودروهای برقی قرارداد بست فولکس واگن تولید سدانی جدید برای سال 2016 را تایید کرد افتتاح بیستمین کارخانه فولکس‌واگن در چین معرفی یکی از جذاب ترین خودروهای اسپرت جهان انتشار جزئیات جدید از پیشرانه W12 فولکس‌واگن برند MAN فولکس واگن تجزیه شد رونمایی از موتورهای جدید فولکس‌واگن فولکس واگن شرکت کامیون سازی ایجاد کرد فولکس واگن در جست و جوی مدیر جدید طرح مفهومی C Coupe GTE فولکس واگن در نمایشگاه شانگهای فولکس واگن به دنبال تولید شاسی بلند ارزان در چین
Back to top