اتوشانگهای 2015 (18)

طرح مفهومی C Coupe GTE فولکس واگن در نمایشگاه شانگهای

عصر خودرو : کمپانی فولکس واگن طرح مفهومی محصول جدید خود با نام C Coupe GTE را در نمایشگاه شانگهای منتشر کرده است.

Friday 24 April 2015 - 16:19:00

طرح مفهومی C Coupe GTE فولکس واگن در نمایشگاه شانگهایجی تی ایجی تی ایطرح مفهومی C Coupe GTE فولکس واگن در نمایشگاه شانگهای

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، نمایشگاه بین المللی خودرو شانگهای در حالی در روزهای آتی برگزار می شود که از طرح مفهومی محصول جدید کمپانی فولکس واگن با نام C Coupe GTE نیز رونمایی خواهد شد. طرح اولیه این محصول بین طرح دو اتومبیل Passat و Phaeton است.از ویژگی های این خودرو می توان به طول 5 متری، عرض 1.93 متری و بدنه براق و لوکسی را نام برد که چشمان بینندگان را به خود جلب می کند.

از دیگر قابلیت های این خودرو می توان به مواردی مانند موتور هیبریدی بنزینی و برقی اشاره کرد که موتور بنزینی آن از نوع 4 سیلندری TSI است. این سدان از یک گیربکس 8 سرعته اتومات نیز برخوردار بوده تا ویژگی متفاوتی برای این خودرو محسوب شود. قدرت این خودرو نیز در حدود 245 اسب بخار است.

از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به سوخت مقرون به صرفه آن اشاره کرد که هر 100 کیلومتر را تنها با 2.3 لیتر بنزین طی می کند. اما مصرف کم بنزین باعث کاهش قدرت این ماشین نشده و C Coupe GTE صفر تا صد را تنها در 8.6 ثانیه طی و حداکثر سرعتش نیز در حدود 232 کیلومتر بر ساعت و در حالت برقی نیز از سرعتی در حدود 130 کیلومتر بر ساعت برخوردار است.

هنوز اطلاعات دقیق تری در رابطه با مشخصات این خودرو و قیمت یا زمان عرضه آن منتشر نشده است.

برچسب ها

فولکس واگن جدیداتوشانگهای 2015
مطالب مرتبط بیشتر
شاسی بلند جدید فولکس واگن +عکس فولکس واگن برای اصلاح هزاران خودروی آلاینده مجوز گرفت فولکس واگن یک SUV 7 نفره جدید رو کرد گستامپ در آمریکا کارخانه افتتاح می‌کند فولکس، رکورددار رشد فروش در کانادا کاهش دو هزار شغل در مان ماشین فولکس واگن شاران فولکس واگن چهار تکه می‌شود مرگ تدریجی موتور VR6 فولکس‌واگن فولکس واگن برای تولید خودروهای برقی قرارداد بست فولکس واگن تولید سدانی جدید برای سال 2016 را تایید کرد افتتاح بیستمین کارخانه فولکس‌واگن در چین معرفی یکی از جذاب ترین خودروهای اسپرت جهان انتشار جزئیات جدید از پیشرانه W12 فولکس‌واگن برند MAN فولکس واگن تجزیه شد رونمایی از موتورهای جدید فولکس‌واگن فولکس واگن شرکت کامیون سازی ایجاد کرد فولکس واگن در جست و جوی مدیر جدید گشتی تصویری در آخرین روزهای برگزاری اتوشانگهای 2015 نمایش طرح مفهومی از مدل جدید آئودی شاسی بلند تمام برقی آئودی شانزدهمین نمایشگاه خودرو شانگهای در قاب تصاویر شاسی بلند برقی بریلیانس در نمایشگاه شانگهای تولید محدود لامبورگینی «آونتادور اس وی» رونمایی از طرح مفهومی خودرو لوکس ولوو مفهومی کوپه ی چانگان در شانگهای گشت و گذار تصویری در اتوشانگهای 2015 فولکس واگن به دنبال تولید شاسی بلند ارزان در چین خودروهای سبز در شانگهای 2015 رونمایی از لکسوس RX200t جنگ غول‌ها در چین نمایش سوزوکی S Cross در اتوشانگهای جولان کپی های چینی در نمایشگاه خودرو شانگهای تصاویر کانسپت فضایی شورولت FNR واقعیت افزوده ب ام و در شانگهای نیسان مورانو مخصوص چین به بازار آمد شمارش معکوس برای شروع اتوشانگهای آغاز شد
Back to top