اتومکانیکای استانبول (1)

افتتاح اتومکانیکای استانبول سال 2016 تا ساعاتی دیگر

عصر خودرو- نمایشگاه اتومکانیکای استانبول سال جاری میلادی دو روز در تاریخ 19 تا 22 فروردین ماه در محل نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین المللی استانبول برگزار خواهد شد. این نمایشگاه یکی از مهم‌ترین گردهمایی‌های فعالان صنعت خودرو و صنایع وابسته به آن است که مجموعه‌های تخصصی صنعتی خودرو را گرد هم می‌آورد.

Thursday 07 April 2016 - 11:25:00

افتتاح اتومکانیکای استانبول سال 2016 تا ساعاتی دیگر

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، نمایشگاه تخصصی خودرو و صنایع وابسته اتومکانیکا سال گذشته استانبول با استقبال درخور توجه شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از سراسر جهان مواجه شد. تنهاد 1667 شرکت در اتومکانیکا سال 2015 از تاریخ 9 تا 12 آوریل در استانبول حضور یافتند که تعداد قابل توجه 46382 نفر بازدید کننده تخصصی از آن‌ها بازدید به عمل آوردند. اتومکانیکا در سال جاری میلادی در طی چهار روز و در تاریخ 7 تا 10 آوریل معادل 19 تا 22 فروردین در محل نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین المللی استانبول برگزار خواهد شد. این نمایشگاه در شش بخش کلی شامل اجزا و قطعات، سیستم‌های الکترونیکی، لوازم جانبی، نگهداری و تعمیرات، روش‌های مدیریتی دیجیتال و خدمات کارواشی برگزار می‌شود. تعداد کلی 38 کشور از سراسر جهان در اتومکانیکا استانبول سال جاری شرکت می‌کنند که 12 شرکت ایرانی از جمله گروه سایپا، لوله پروفیل سپاهان، فرش و موکت بابل، اتحادیه تولیدکنندگان ماشین‌آلات و قطعات تبریز، صنایع ریخته‌گری ایران، ماد صنعت، پیشرو پلیمر تبرستان و ... نیز در میان آنان حضور خواهند داشت.
از آنجایی که درهای این نمایشگاه تنها به روی بازدید کننده‌های تخصصی باز است ارتباط شرکت‌ها و بازدید‌کنندگان از نوع کاملا تجاری و سازنده خواهد بود. وبسایت خبری عصر خودرو بصورت لحظه به لحظه این نمایشگاه تخصصی را پوشش خواهد داد.

برچسب ها

اتومکانیکای استانبول 2016نمایشگاه تخصصی خودرو و صنایع وابستهماشین‌ آلاتصنایع ریخته‌گریسیستم‌های الکترونیکی
مطالب مرتبط بیشتر
AVS AUTOPARTS، شرکت ایتالیایی عرضه‌کننده انواع فیلتر در صورت وجود تقاضا، به دنبال حضور در بازار ایران هستیم اسکوپار، تامین‌کننده تُرک قطعات اشکودا و فولکس‌واگن مدیر صادرات DAS LAGER آلمان: ثبات صنعت ایران در سال های تحریم، جالب‌توجه است گروه عظام، تامین‌کننده ایرانی کمک‌فنر خودروهای ترکیه گزارش تصویری غرفه داران ایرانی حاضر در دهمین نمایشکاه اتومکانیکای استانبول 2016 گزارش تصویری اختصاصی عصر خودرو از سومین روز فعالیت اتومکانیکای استانبول آکادمی اتومکانیکا استانبول برای اولین بار برگزار شد مدیرعامل شرکت یزدان‌خودرو: توان همکاری با خودروسازان خارجی را داریم همکاری با پیشتازان صنعت قطعه‌سازی دنیا نورد و لوله پروفیل سپاهان؛ در اندیشه صادرات مدیرعامل هولدینگ تجارت فراسو: اتومکانیکا بهترین و مهمترین بستر پیشرفت صنعت خودرو کشور است نماینده اتومکانیکای دوبی: اتومکانیکای دبی؛ بهترین موقعیت پیشرفت برای تولیدکنندگان ایرانی هدف افزایش 30 درصدی صادرات برای قدیمی‌ترین قطعه‌ساز غرب کشور گزارش تصویری اختصاصی عصر خودرو از دومین روز برپایی اتومکانیکای استانبول آریا‌کیان‌سپهر؛ می توانیم در تولید از بسیاری کشورها پیشی بگیریم همه تبریزی ها زیر یک سقف؛ می خواهیم اتومکانیکا را به تبریز بیاوریم پیشرو پلیمر طبرستان و ارزیابی برای ورود به عرصه صادرات گروه فنرسازی زر؛ هدف، رسیدن به مرز صادرات 2 میلیون دلار نمایش سطح کیفی ساخته های رادیاتور ایران اتومکانیکا با طعم تند و خشمگین برترین نمایشگاه تجاری صنعت خودروسازی منطقه در ایستگاه دهم گزارش تصویری اختصاصی عصر خودرو از آغاز به کار اتومکانیکای استانبول 2016
Back to top