اتومکانیکای استانبول (11)

هدف افزایش 30 درصدی صادرات برای قدیمی‌ترین قطعه‌ساز غرب کشور

عصر خودرو- قدیمی ترین قطعه‌ساز غرب کشور است و داخلی‌سازی اولین قطعه تراکتور تولید شده در ایران را در کارنامه 45 ساله فعالیت های خود دارد.

Friday 08 April 2016 - 17:27:00

هدف افزایش 30 درصدی صادرات برای قدیمی‌ترین قطعه‌ساز غرب کشورهدف افزایش 30 درصدی صادرات برای قدیمی‌ترین قطعه‌ساز غرب کشورهدف افزایش 30 درصدی صادرات برای قدیمی‌ترین قطعه‌ساز غرب کشورهدف افزایش 30 درصدی صادرات برای قدیمی‌ترین قطعه‌ساز غرب کشور

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، حسین عبدی، قائم‌مقام مدیرعامل گروه تولیدی مسماری می گوید این شرکت بیش از یکصد نوع قطعه تراکتور را داخلی‌سازی کرده که در کنار ایجاد فرصت های شغلی جدید، جلوگیری از خروج ارز برای تامین این قطعات از خارج از کشور را نیز به همراه داشته است. آخرین قطعه داخلی‌سازی شده توسط این گروه هم که به گفته آقای عبدی، از خروج بالغ بر 3 میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری کرده، صندلی تراکتور است که انحصارا توسط این شرکت ساخته می شود.
گروه مسماری در کنار تولید داخل، در صادرات نیز حضور فعال دارد و در حاضر، به افغانستان، عراق و سوریه قطعه تراکتور صادر می کند. صادرات این شرکت تا پایان سال گذشته، افزایش 17 درصدی اما تا پایان سال جاری، رشد 30 درصدی صادرات هدف‌گذاری شده که آقای عبدی در کنار محکم کردن جای پای گروه مسماری در بازار های فعلی، ورود به بازار های تازه را نیز برای رسیدن به این مهم، بسیار ضروری می داند. در حال حاضر پاکستان و گرجستان بازار هایی هستند که برای ورود به آنها، هدف‌گذاری شده.
گروه مسماری جدای بخش مجزایی که برای تولید پنل های خورشیدی دارد، دارای 3 شرکت در زمینه تولید قطعات تراکتور و خودرو و توزیع آنهاست. و به واسطه شبکه فروش گسترده ای که از 400 نمایندگی در سراسر کشور تشکیل یافته، بخش توزیع این گروه در کنار حضور قدرتمند در شبکه فروش قطعات کشور، محصولات 90 درصد تولیدکنندگان تبریزی را نیز در این شبکه توزیع می کند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

اتومکانیکای استانبول 2016
مطالب مرتبط بیشتر
همکاری با پیشتازان صنعت قطعه‌سازی دنیا نورد و لوله پروفیل سپاهان؛ در اندیشه صادرات مدیرعامل هولدینگ تجارت فراسو: اتومکانیکا بهترین و مهمترین بستر پیشرفت صنعت خودرو کشور است نماینده اتومکانیکای دوبی: اتومکانیکای دبی؛ بهترین موقعیت پیشرفت برای تولیدکنندگان ایرانی گزارش تصویری اختصاصی عصر خودرو از دومین روز برپایی اتومکانیکای استانبول آریا‌کیان‌سپهر؛ می توانیم در تولید از بسیاری کشورها پیشی بگیریم همه تبریزی ها زیر یک سقف؛ می خواهیم اتومکانیکا را به تبریز بیاوریم پیشرو پلیمر طبرستان و ارزیابی برای ورود به عرصه صادرات گروه فنرسازی زر؛ هدف، رسیدن به مرز صادرات 2 میلیون دلار نمایش سطح کیفی ساخته های رادیاتور ایران اتومکانیکا با طعم تند و خشمگین برترین نمایشگاه تجاری صنعت خودروسازی منطقه در ایستگاه دهم گزارش تصویری اختصاصی عصر خودرو از آغاز به کار اتومکانیکای استانبول 2016 افتتاح اتومکانیکای استانبول سال 2016 تا ساعاتی دیگر
Back to top