همزمان با تولید آخرین دیفندر

لندروور شصت و هشتمین سال تاسیس خود را جشن گرفت

عصر خودرو- شرکت خودروسازی لندروور شصت و هشتمین سال تاسیس این شرکت را با تولید آخرین دستگاه از لندروور دیفندر جشن گرفت.

Saturday 30 January 2016 - 20:44:00

لندروور شصت و هشتمین سال تاسیس خود را جشن گرفت

به گزارش عصرخودرو به نقل از اتوگاید، این خودروساز انگلبسی برای جشن گرفتن این رخداد ویژه بیش از 700 تن از کارکنان کنونی و سابق خود در کارخانه سولیهول را که در تولید خودروهای لندروور و دیفندر نقش داشتند دعوت کرد.

همچنین برخی از مهمترین خودروهای تاریخ این کارخانه از اولین لندروور و آخرین لندروور خارج شده از خط تولید که یک دیفندر 90 هریتج روباز است، در این مراسم به نمایش گذاشته شدند.

لندروور همچنین در این مراسم برنامه احیای هریتج جدید را که در خط تولید کنونی سولیهول مستقر خواهد شد، اعلام کرد.

این خودروساز انگلیسی هم اکنون نگاه به آینده دارد و در حال حاضر در حال طراحی و مهندسی یک مدل جدید دیفندر است. شایعات حاکی از اینست که این خودرو در سال 2018 معرفی خواهد شد و نسل بعدی انتظار میرود نسل بعدی این خودرو به بازار آمریکا بازگردد. نسل کنونی این خودرو از سال 1997 در آمریکا فروخته نشده است.

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

لندرور
مطالب مرتبط بیشتر
جابجایی‌های غول آسا قیمت خودرو لندرور در بازار+ جدول همزاد هندی لندروور دیسکاوری اسپرت یک شرکت خودروسازی، موبایل جان سخت می‌سازد! رنج‌روور 2018؛ هویت پاک پرچمدار لندروور ظهور پدیده سقف‌های شناور سریع ترین خودروهای ادوار تاریخ پس از جنگ جهانی اول ورود فناورانه‌ترین خودروی Land Rover بدون راننده سدان‌ لوکس لندروور (+عکس) ورود "جگوار لندرور" به عرصه خودروهای خودران بهترین خودرو 4*4 برای آفرود کدام است؟ لندرور 6 سالگی "ایووک" را جشن می‌گیرد مدافع کهنه کار لنــدروور رنج روور به روایت تصویر قلـدر ژرمـــن‌ها لندروور و ماموریت متفاوت خودران‌سازی! گزارش تصویری از غرفه برند لندروور در نمایشگاه خودرو پاریس 2016 لندرور طراحی جعبه مانند خودروهایش را کنار گذاشت نسل جدید "دیسکاوری" در راه است اولین رندر کوپه- اسپورت رنج‌روور+ عکس لندرور خط تولید "دفندر" را نمی‌فروشد لندروور دیسکاوری اسپرت را پیش از ورود به بازار ایران ببینید محصولات جگوار و لندروور را بیشتر بشناسید لندرور بهترین شاسی بلندش را معرفی کرد بررسی محصولات تاتا موتورز به بهانه خبر ورود این شرکت به بازار خودرو کشور هیولای تیـزپا! 600 هزار دلار ناقابل برای یک دفندر قدیمی سفر دور دنیای خانواده کانادایی با لندرور و توقف یک روزه در زنجان به بهانه حفظ تازگی یک شاسی‌بلند خاص معرفی وانت پیک‌آپ لندرور دیفندر شش چرخ زولو2؛ لندرور دیفندر 475 اسب بخاری عرضه اولین خودرو لوکس زرهی لندرور تبدیل تخیل به واقعیت با ماشین کنترلی در اندازه واقعی «لندروور» صمیمی سهراب! لندروورنسخه ویژه‌ای از دیفندر را با نام 2.000.000 به تولید رساند ماشین لندرور Defenderرا ببینید نگاهی به محصول اسپرت 2015 لندرور Range Rover هیبریدی به بازار می آید (گزارش تصویری)
Back to top