600 هزار دلار ناقابل برای یک دفندر قدیمی

عصر خودرو: این روزها قیمت خودروهای لندروور روز به روز بیشتر میشود اما پرداخت 600 هزار دلار برای یک لندروور آن هم یک دفندر قدیمی و بدون هرگونه آپشن خیلی بالا به نظر می رسد.

Friday 18 December 2015 - 21:32:00

600 هزار دلار ناقابل برای یک دفندر قدیمی600 هزار دلار ناقابل برای یک دفندر قدیمی600 هزار دلار ناقابل برای یک دفندر قدیمی600 هزار دلار ناقابل برای یک دفندر قدیمی600 هزار دلار ناقابل برای یک دفندر قدیمی

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اتوبلاگ، این دو میلیونیوم لندروور ساخته شده با احتساب تمام مدلها و دفندرهای ساخته شده در طول هفت دهه است.

دفندر خوش اقبال لندروور به قیمت باورنکردنی 600 هزار دلار به یک قطری عشق خودرو فروخته شده است.
این قیمت 17 برابر قیمت پایه یک دفندر صفر کیلومتر یا سه برابر یک رنج روور جدید SVA در انگلیس است.

این رقم همچنین بالاتر پول پرداخت شده برای یک لندروور است. رکورد قبلی بالاترین پول پرداخت شده برای یکی از خودروهای لندروور مربوط به سال گذشته است که در حراجی سیلوراستون یک رنج روور 1970 در لندن به یک قیمت 217 هزار دلار فروخته شد.

خوشبختانه تمام عواید فروش این خودرو صرف امور خیریه و صلیب سرخ خواهد شد.

برچسب ها

لندرور
مطالب مرتبط بیشتر
جابجایی‌های غول آسا قیمت خودرو لندرور در بازار+ جدول همزاد هندی لندروور دیسکاوری اسپرت یک شرکت خودروسازی، موبایل جان سخت می‌سازد! رنج‌روور 2018؛ هویت پاک پرچمدار لندروور ظهور پدیده سقف‌های شناور سریع ترین خودروهای ادوار تاریخ پس از جنگ جهانی اول ورود فناورانه‌ترین خودروی Land Rover بدون راننده سدان‌ لوکس لندروور (+عکس) ورود "جگوار لندرور" به عرصه خودروهای خودران بهترین خودرو 4*4 برای آفرود کدام است؟ لندرور 6 سالگی "ایووک" را جشن می‌گیرد مدافع کهنه کار لنــدروور رنج روور به روایت تصویر قلـدر ژرمـــن‌ها لندروور و ماموریت متفاوت خودران‌سازی! گزارش تصویری از غرفه برند لندروور در نمایشگاه خودرو پاریس 2016 لندرور طراحی جعبه مانند خودروهایش را کنار گذاشت نسل جدید "دیسکاوری" در راه است اولین رندر کوپه- اسپورت رنج‌روور+ عکس لندرور خط تولید "دفندر" را نمی‌فروشد لندروور دیسکاوری اسپرت را پیش از ورود به بازار ایران ببینید محصولات جگوار و لندروور را بیشتر بشناسید لندرور بهترین شاسی بلندش را معرفی کرد بررسی محصولات تاتا موتورز به بهانه خبر ورود این شرکت به بازار خودرو کشور لندروور شصت و هشتمین سال تاسیس خود را جشن گرفت هیولای تیـزپا! سفر دور دنیای خانواده کانادایی با لندرور و توقف یک روزه در زنجان به بهانه حفظ تازگی یک شاسی‌بلند خاص معرفی وانت پیک‌آپ لندرور دیفندر شش چرخ زولو2؛ لندرور دیفندر 475 اسب بخاری عرضه اولین خودرو لوکس زرهی لندرور تبدیل تخیل به واقعیت با ماشین کنترلی در اندازه واقعی «لندروور» صمیمی سهراب! لندروورنسخه ویژه‌ای از دیفندر را با نام 2.000.000 به تولید رساند ماشین لندرور Defenderرا ببینید نگاهی به محصول اسپرت 2015 لندرور Range Rover هیبریدی به بازار می آید (گزارش تصویری)
Back to top