با عرضه یک نسخه ویژه ؛

لندرور 6 سالگی "ایووک" را جشن می‌گیرد

عصر خودرو:لندرورو با رونمایی از یک نسخه ویژه از مدل ایووک موسوم به "لندمارک" ششمین سال تولید این کراس اور کامپک را جشن می‌گیرد.

Tuesday 09 May 2017 - 21:52:00

لندرور 6 سالگی "ایووک" را جشن می‌گیردلندرور 6 سالگی "ایووک" را جشن می‌گیردلندرور 6 سالگی "ایووک" را جشن می‌گیردلندرور 6 سالگی "ایووک" را جشن می‌گیردلندرور 6 سالگی "ایووک" را جشن می‌گیردلندرور 6 سالگی "ایووک" را جشن می‌گیردلندرور 6 سالگی "ایووک" را جشن می‌گیردلندرور 6 سالگی "ایووک" را جشن می‌گیردلندرور 6 سالگی "ایووک" را جشن می‌گیردلندرور 6 سالگی "ایووک" را جشن می‌گیردلندرور 6 سالگی "ایووک" را جشن می‌گیرد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، ایووک لندمارک به سبب رنگ آبی یخی خاص و چشم نوازش که از رنگ دریاچه های فیروزه ای کوههای راکی کانادا الهام گرفته شده، از نسخه استاندارد این خودرو کاملا متفاوت است.   

این خودرو خاص و مناسبتی همچنین در رنگهای سفید و خاکستری ارائه شده و یک کیت بدنه منحصربفرد، سقف خاکستری رنگ، رینگ های 19 اینچی و تریم بیرونی "اطلس گرافیتی" آن را بیش از پیش با ایووک معمولی متمایز می‌کند.

کابین خودرو نیز تجهیزات ویژه ای به خود دیده است که شامل صندلی‌های چرمی با دوخت زیبا، تریم بُرس خورده کنسول وسط هستند. نمایشگر 10 اینچی جدید لندرور با هات اسپات Wi-Fi 4G به عنوان آپشن ارائه شده است که اطلاعاتی از قبیل ترافیک، آب و هوا، اخبار و اطلاعات پرواز هواپیماها و غیره را ارائه می‌دهد.

ایووک لوکس‌ترین خودروی لندرور محسوب می‌شود و از زمان اولین رونمایی اش در سال 2011 تا کنون بیش از 200 جایزه برده است.

نسخه ویژه لندرور ایووک 10 مه رونمایی و فروش آن نیز از همین تاریخ شروع خواهد شد. جزئیات قیمت و همچنین فروش این خودرو در خارج از انگلیس هنوز مشخص نشده است.

برچسب ها

لندرورایووک
مطالب مرتبط بیشتر
جابجایی‌های غول آسا قیمت خودرو لندرور در بازار+ جدول همزاد هندی لندروور دیسکاوری اسپرت یک شرکت خودروسازی، موبایل جان سخت می‌سازد! رنج‌روور 2018؛ هویت پاک پرچمدار لندروور ظهور پدیده سقف‌های شناور سریع ترین خودروهای ادوار تاریخ پس از جنگ جهانی اول ورود فناورانه‌ترین خودروی Land Rover بدون راننده سدان‌ لوکس لندروور (+عکس) ورود "جگوار لندرور" به عرصه خودروهای خودران بهترین خودرو 4*4 برای آفرود کدام است؟ مدافع کهنه کار لنــدروور رنج روور به روایت تصویر قلـدر ژرمـــن‌ها لندروور و ماموریت متفاوت خودران‌سازی! گزارش تصویری از غرفه برند لندروور در نمایشگاه خودرو پاریس 2016 لندرور طراحی جعبه مانند خودروهایش را کنار گذاشت نسل جدید "دیسکاوری" در راه است اولین رندر کوپه- اسپورت رنج‌روور+ عکس لندرور خط تولید "دفندر" را نمی‌فروشد لندروور دیسکاوری اسپرت را پیش از ورود به بازار ایران ببینید محصولات جگوار و لندروور را بیشتر بشناسید لندرور بهترین شاسی بلندش را معرفی کرد بررسی محصولات تاتا موتورز به بهانه خبر ورود این شرکت به بازار خودرو کشور هدیه فروش بیش از نیم‌میلیون ایووک! لندروور شصت و هشتمین سال تاسیس خود را جشن گرفت هیولای تیـزپا! 600 هزار دلار ناقابل برای یک دفندر قدیمی سفر دور دنیای خانواده کانادایی با لندرور و توقف یک روزه در زنجان به بهانه حفظ تازگی یک شاسی‌بلند خاص معرفی وانت پیک‌آپ لندرور دیفندر شش چرخ زولو2؛ لندرور دیفندر 475 اسب بخاری عرضه اولین خودرو لوکس زرهی لندرور تبدیل تخیل به واقعیت با ماشین کنترلی در اندازه واقعی «لندروور» صمیمی سهراب! لندروورنسخه ویژه‌ای از دیفندر را با نام 2.000.000 به تولید رساند ماشین لندرور Defenderرا ببینید نگاهی به محصول اسپرت 2015 لندرور Range Rover هیبریدی به بازار می آید (گزارش تصویری)
Back to top