ویژه آذر 94

فروش نقد و اقساطی محصولات سوبارو در ایران

عصر خودرو- شرکت سیف خودرو شرایط فروش نقد و اقساط محصولات سوبارو را با شرایط ویژه برای آذر ماه 94 منتشر نمود .

Thursday 10 December 2015 - 13:33:00

فروش نقد و اقساطی محصولات سوبارو در ایران

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، سوبارو، شرکت خودروسازی ژاپنی است، که به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت صنایع سنگین فوجی، وظیفه تولید خودروهای سواری آن را بر عهده دارد. عمده شهرت سوبارو به علت موتورهای تختی است، که در خودروهای خود از آن استفاده می‌کند. شرکت سوبارو در مدل‌های سفارشی نظیر سوبارو امیپرزا نیز، از موتورهای توربو شارژر استفاده می‌نماید. این مدل بیشتر در مسابقات اتومبیل‌رانی مطرح است.

صنایع سنگین فوجی که سازنده خودروهای سوبارو است از شرکای تجاری شرکت تویوتا به‌شمار می‌آید، به طوری که تویوتا 16٪ درصد از سهام آن را در اختیار دارد. سوبارو در زبان ژاپنی به معنی یکی‌کردن و گردآوردن دور هم است. لوگوی این شرکت مجموعه‌ای از شش ستاره است که بزرگترین ستاره در آن، نمایانگر صنایع سنگین فوجی و پنج ستاره دیگر نماد شرکت‌های تابعه آن می‌باشند.

شرایط فروش محصولات سوبارو در ایران ویژه آذر 94 :

* خرید لیزینگی با عاملیت «لیزینگ شهر» تا سقف 100،000،000 تومان تسهیلات با بازپرداخت 24 تا 36 ماهه فراهم می باشد..

1. بهای فروش بصورت قطعی می باشد و کلیه هزینه های شماره گذاری و مالیات ارزش افزوده و بیمه شخص ثالث در آن لحاظ شده است.

2. کلیه خودروها دارای گارانتی 6 ساله و یا 150،000 کیلومتر می باشد .

3. در شرایط فروش اقساطی پرداخت هزینه بیمه بدنه یکساله به عهده خریدار می باشد که پیش از تحویل خودرو نقداً دریافت خواهد شد و سند خودرو به نام شرکت سیف خودرو تا تسویه حساب نهایی خواهد بود.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

سیف خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
ورود سومین محموله خودروهای سیف خودرو به ایران + فیلم خودروهای بیسو بر اساس اولویت ثبت نام در حال تحویل به مشتریان است مدیر عامل مرتب خودرو منصوب شد قیمت سری نخست محصولات سیف خودرو اعلام شد آغاز شماره گذاری خودروهای BISU در ایران زیان تصمیم های عجولانه از تحریم ها بیشتر است شرایط پیش فروش محصولات بیسو اعلام شد فروش ویژه شاسی بلند لوکس اقتصادی آغاز شد محصول جدید بیسو سال آینده روانه بازار می شود قائم مقام سیف خودرو در گفت و گو با عصر خودرو خبر داد:3 محصول به سبد تولیدات بیسو اضافه می شود دست پر سیف خودرو در نمایشگاه تهران همزمان با سومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران ؛ فاز دوم پیش فروش خودروهای شاسی بلند بیسو آغاز می شود خودروهای BISU کجا تولید می‌شود؟ فاز نخست پیش‌فروش خودروهای بیسو به پایان رسید پیش فروش جدیدترین خودرو کشور آغاز شد پس فردا؛ آغاز فروش جدیدترین شاسی بلند کشور گزارش تصویری از رونمایی محصولات جدید سیف خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد بیسو T5 محصول جدید سیف خودرو رونمایی شد از سوی سیف خودرو در نمایشگاه خودرو رونمایی شد؛ سفیر سبز چین گزارش تصویری از حضور سیف خودرو در شهر آفتاب فروش اقساطی خودروهای سوبارو آغاز شد پیش فروش خودروهای لگاسی و فارستر آغاز شد میراث سوبارو در شیراز معرفی شد خودروهای سوبارو را با تسهیلات 100 میلیون تومانی در شیراز بخرید
Back to top