مهمان جدید بازار ایران با ریشه ایتالیایی

داستان برند جدید سیف خودرو چیست ؟

عصر خودرو:شرکت سیف خودرو که با عرضه برند هایی نظیر سوبارو و بیسو در بازار ایران شناخته شده است در اقدامی جدید نخستین نمونه های برند جدید SWM را وارد کشور کرد.

Saturday 14 December 2019 - 16:42:00

داستان برند جدید سیف خودرو چیست ؟داستان برند جدید سیف خودرو چیست ؟داستان برند جدید سیف خودرو چیست ؟داستان برند جدید سیف خودرو چیست ؟داستان برند جدید سیف خودرو چیست ؟

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، شرکت موتورسیکلت سازی SWM ایتالیا در سال 2014 بعد از 43 سال فعالیت توسط گروه خودروسازی شینرای خریداری شد. گروه شینرای سپس با همین عنوان، برندی را در زمینه خودرو راه اندازی کرد که مرکز تحقیقات و طراحی آن در میلان ایتالیا قرار دارد. فعالیت رسمی SWM در زمینه خودروسازی از سال 2016 آغاز شد. SWM در ایتالیا همچنان به تولید انواع موتورسیکلت ادامه می دهد و شاخه خودروساز آن نیز روز به روز سبد محصولاتش را گسترده تر می کند. SWM محصولاتش را ترکیبی از طراحی و استایل ایتالیایی در همراهی با مهندسی آلمانی معرفی می کند و تا کنون 4 مدل برای عرضه به بازار معرفی کرده است.

برچسب ها

سیف خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
خودروهای بیسو بر اساس اولویت ثبت نام در حال تحویل به مشتریان است مدیر عامل مرتب خودرو منصوب شد قیمت سری نخست محصولات سیف خودرو اعلام شد آغاز شماره گذاری خودروهای BISU در ایران زیان تصمیم های عجولانه از تحریم ها بیشتر است شرایط پیش فروش محصولات بیسو اعلام شد فروش ویژه شاسی بلند لوکس اقتصادی آغاز شد محصول جدید بیسو سال آینده روانه بازار می شود قائم مقام سیف خودرو در گفت و گو با عصر خودرو خبر داد:3 محصول به سبد تولیدات بیسو اضافه می شود دست پر سیف خودرو در نمایشگاه تهران همزمان با سومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران ؛ فاز دوم پیش فروش خودروهای شاسی بلند بیسو آغاز می شود خودروهای BISU کجا تولید می‌شود؟ فاز نخست پیش‌فروش خودروهای بیسو به پایان رسید پیش فروش جدیدترین خودرو کشور آغاز شد پس فردا؛ آغاز فروش جدیدترین شاسی بلند کشور گزارش تصویری از رونمایی محصولات جدید سیف خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد بیسو T5 محصول جدید سیف خودرو رونمایی شد از سوی سیف خودرو در نمایشگاه خودرو رونمایی شد؛ سفیر سبز چین گزارش تصویری از حضور سیف خودرو در شهر آفتاب فروش نقد و اقساطی محصولات سوبارو در ایران فروش اقساطی خودروهای سوبارو آغاز شد پیش فروش خودروهای لگاسی و فارستر آغاز شد میراث سوبارو در شیراز معرفی شد خودروهای سوبارو را با تسهیلات 100 میلیون تومانی در شیراز بخرید
Back to top