ادامه تولید خودروهای بیسو؛

آغاز مجدد تحویل محصولات سیف خودرو

عصر خودرو- شرکت سیف خودرو که بیش از دو سال است به عنوان شریک تجاری برند بیسو در ایران شناخته می شود که با خریداری و راه اندازی مجدد گروه خودروسازی مرتب دست به تولید خودروهای بیسو نموده است.

Wednesday 27 November 2019 - 14:51:00

آغاز مجدد تحویل محصولات سیف خودرو

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،  شرکت سیف خودرو که بیش از دو سال است به عنوان شریک تجاری برند بیسو در ایران شناخته می شود که با خریداری و راه اندازی مجدد گروه خودروسازی مرتب دست به تولید خودروهای بیسو نموده است. خودروهایی که در عین محدودیت در پیش فروش توانست با استقبال قابل توجهی از سوی مردم مواجه گردد و حال پس از دوسال این خودرو ساز جوان چند ماهی است اقدام به تحویل خودروهای تعهد شده خود کرده است.
خودروهایی که از زمان اولین تحویل خود در خرداد ماه سال جاری توانست جهش قیمتی مناسبی در بازار داشته باشد. هرچند در این مدت به دلیل مشکلات تحریمی انتقال ارز میان دو شریک تجاری و تغییرات مدیریتی در طرف چینی تحویل این خودروها به تاخیر افتاده بود. ولی گویا مدیران سیف خودرو با پیگیری این مشکلات توانسته اند پس از تحویل چند سری خودروی بیسو از خرداد ماه سال جاری در هفته های گذشته تعداد قابل توجهی قطعات ckd خودروهای بیسو را به کشور وارد کنند که در حال حاضر روی خط تولید این گروه صنعتی قرار گرفته و در روزهای آتی به خریداران تحویل داده خواهد شد.
البته در روزهای گذشته خبرهایی غیر رسمی از توافق سیف خودرو با شرکت ایتالیایی swm که به تازگی با مشارکت شرکت برلیانس اقدام به تولید خودروهای سواری شاسی بلند در چین نموده است نیز در برخی رسانه ها منتشر شده است که شنیده ها حاکیست سیف خودرو برای جلوگیری از تاخیر بیشتر در تحویل تعهدات خود پیشنهاد جایگزینی مدلی از این خودروها را نیز به مشتریان خود داده است.

برچسب ها

سیف خودروبیسو BISUبیسو
مطالب مرتبط بیشتر
خودروهای بیسو بر اساس اولویت ثبت نام در حال تحویل به مشتریان است مدیر عامل مرتب خودرو منصوب شد قیمت سری نخست محصولات سیف خودرو اعلام شد آغاز شماره گذاری خودروهای BISU در ایران زیان تصمیم های عجولانه از تحریم ها بیشتر است شرایط پیش فروش محصولات بیسو اعلام شد فروش ویژه شاسی بلند لوکس اقتصادی آغاز شد محصول جدید بیسو سال آینده روانه بازار می شود قائم مقام سیف خودرو در گفت و گو با عصر خودرو خبر داد:3 محصول به سبد تولیدات بیسو اضافه می شود دست پر سیف خودرو در نمایشگاه تهران همزمان با سومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران ؛ فاز دوم پیش فروش خودروهای شاسی بلند بیسو آغاز می شود خودروهای BISU کجا تولید می‌شود؟ فاز نخست پیش‌فروش خودروهای بیسو به پایان رسید پیش فروش جدیدترین خودرو کشور آغاز شد پس فردا؛ آغاز فروش جدیدترین شاسی بلند کشور گزارش تصویری از رونمایی محصولات جدید سیف خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد بیسو T5 محصول جدید سیف خودرو رونمایی شد یک کراس‌اوور کوپه با برند BISU تست رانندگی BISU T3 در حاشیه دومین نمایشگاه خودرو تهران؛ شرقی پر مدعا از سوی سیف خودرو در نمایشگاه خودرو رونمایی شد؛ سفیر سبز چین گزارش تصویری از حضور سیف خودرو در شهر آفتاب فروش نقد و اقساطی محصولات سوبارو در ایران فروش اقساطی خودروهای سوبارو آغاز شد پیش فروش خودروهای لگاسی و فارستر آغاز شد میراث سوبارو در شیراز معرفی شد خودروهای سوبارو را با تسهیلات 100 میلیون تومانی در شیراز بخرید
Back to top