به‌منظور انتقال زائران به نقطه صفر مرزی عراق;

70دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی چذابه مستقر شدند

عصر خودرو- رئیس اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: اتوبوسرانی اهواز با استقرار 70 دستگاه اتوبوس در دو نقطه تعیین شده در پایانه مرزی چذابه عملیات انتقال زائران اربعین حسینی را تا نقطه صفر مرزی عراق انجام می‌دهند.

Friday 27 November 2015 - 10:37:00

70دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی چذابه مستقر شدند

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، محمد رستم‌منش اظهار داشت: 70دستگاه اتوبوس در مرز چذابه مستقر شدند و عملیات انتقال زائران اربعین حسینی را از نقطه صفر پایانه مرزی چذابه تا پایانه مرزی عراق انجام می‌دهند.

وی افزود: این اتوبوس‌ها به‌صورت 24 ساعته زائران اربعین حسینی را تا پایانه مرزی عراق انتقال می‌دهند.

رئیس اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: دو نقطه مشخص شده در پایانه مرزی چذابه شامل انتقال زائران از پارکینگ شهرداری بستان و نقطه صفر مرزی به سمت پایانه مرزی عراق است.

وی عنوان کرد: خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی برای شهرداری اهواز افتخار است و طبق برنامه‌ریزی‌های گذشته و رفع نیاز زائران این 70دستگاه اتوبوس در دو منطقه پایانه مرزی چذابه مستقر شدند.

رستم‌منش اظهار داشت: بر‌اساس گزارشات تا روز گذشته تعداد بیش‌از 30هزار نفر توسط این اتوبوس‌ها به نقطه صفر مرزی پایانه عراق منتقل شدند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

حمل ونقل برون شهری
مطالب مرتبط بیشتر
3.5 میلیون نفر مسافر با 82 هزار دستگاه ناوگان عمومی جابجا شدند اجرایی شدن سامانه هوشمند جاده ای راهکاری موثر در مدیریت حمل و نقل جابجایی یک میلیون و 100 هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری همدان 3 میلیون و 600 هزار مسافر با وسایل نقلیه عمومی در قم مسافرت کردند مشکلات و نواقص پایانه های مرزی ایران و ترکیه بررسی شد حمل خودرو با قطار چقدر هزینه می برد؟ خدمات حمل ریلی خودرو در شرکت رجا افزایش یافت اتوبوس خط جمهوری-کریمخان در خط مهران-نجف تعیین نرخ 65 هزار تومان برای کرایه‌های اتوبوس به مرز مهران پایانه نسیم شمال در قزوین احداث می‌شود ارائه تسهیلات نوسازی ناوگان روستایی با نرخ سود 4 درصد نخستین کنفرانس ملی حمل و نقل روستایی برگزار شد 2 پایانه مسافربری در شرق و غرب شیراز ایجاد می شوند ایستگاه های اتوبوس در کشورهای بلوک شرق سفر 803 هزار مسافر از پاپانه‌های مسافربری زنجان تعداد رانندگان باری حمل و نقل بین شهری استان مازندران واگذاری 3000 ون به متقاضیان با وام 80 درصدی ناوگان حمل و نقل عمومی استان مرکزی در آماده باش کامل است ایجاد پایانه در مرکز شهر کرج در دستور کار است اعزام زائران به حرم امام(ره) با ایمن‌ترین ناوگان حمل و نقل
Back to top